To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στο -22% η δαπάνη τον Ιανουάριο

Στο -22% η δαπάνη τον Ιανουάριο
Στο -22% η δαπάνη τον Ιανουάριο

Στα Μέσα διοχετεύονται 109 εκατ. ευρώ, έναντι 140 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2010. Η τηλεόραση χάνει το 35,3% των δυνάμεών της, καθώς εισπράττει μόλις 29,8 εκατ. ευρώ, έναντι 46,1 εκατ. ευρώ τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Το μερίδιο του Μέσου στη διαφημιστική πίτα ανέρχεται σε 27,18%. Τα περιοδικά (μερίδιο 44,2%) πέφτουν κατά 17,8%, καθώς πουλούν διαφημιστικό χώρο αξίας 48,5 εκατ. ευρώ, έναντι 59 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2010.

Στις εφημερίδες περιέρχονται 25,6 εκατ. ευρώ, έναντι 25,9 εκατ. ευρώ (-1,20%) τον περσινό πρώτο μήνα του χρόνου. Το μερίδιο του Τύπου στην «πίτα» ανέρχεται στο 23,41%. Μεγάλος «χαμένος» το Ραδιόφωνο, που εμφανίζει διαφημιστική απορρόφηση μειωμένη κατά 40,1% (5,6 εκατ. ευρώ έναντι 9,5 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2010). Το μερίδιο των ερτζιανών στη διαφημιστική πίτα ανέρχεται σε 5,19%.