To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Stop στη διαφήμιση ιντερνετικού τζόγου

Stop στη διαφήμιση ιντερνετικού τζόγου
Stop στη διαφήμιση ιντερνετικού τζόγου

Η διαδικασία ελέγχου της συμβατότητας του νομοσχεδίου με το κοινοτικό δίκαιο αναμένεται να διαρκέσει περί τους 3 μήνες, ενώ υπάρχουν οι εξής πιθανότητες: α) είτε να εκπέσει όπως συνέβη με το αντίστοιχο νομοθέτημα στη Γαλλία, μετά από καταγγελίες και ενστάσεις, β) είτε να γίνει αποδεκτό ως έχει, γ) είτε να ζητήσει η Κομισιόν αλλαγές και τροποποιήσεις. Πάντως, στο μεταξύ διάστημα αυστηροποιείται το καθεστώς απαγόρευσης της διαφήμισης, όπως αναφέρει και το εδαφ. 4 του άρθρου 13: «Μέχρι τη θέσπιση του Κώδικα Δεοντολογίας Παιγνίων, απαγορεύεται η εμπορική επικοινωνία για τυχερά παίγνια».

Κατά τα άλλα, στο επίμαχο άρθρο αναφέρεται:
 
*Η εμπορική επικοινωνία διεξαγωγής παιγνίων υπόκειται σε περιορισμούς, ενώ υποχρεωτικά αναφέρεται ότι οι ανήλικοι απαγορεύεται να παίζουν τυχερά παίγνια, καθώς και οι γραμμές και υπηρεσίες υποστήριξης για απεξάρτηση από το παίγνιο.
*Απαγορεύεται η εμπορική επικοινωνία με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, για οιονδήποτε φορέα δυνάμενο να παράσχει υπηρεσίες πίστωσης στους παίκτες για τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια.
*Το περιεχόμενο των κάθε είδους εμπορικών επικοινωνιών πρέπει να είναι σύμφωνο με τις αρχές και τη δεοντολογία που καθιερώνει ο Κώδικας Δεοντολογίας Παιγνίων.