To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συγκρατημένη αισιοδοξία για την δαπάνη

Συγκρατημένη αισιοδοξία για την δαπάνη
Συγκρατημένη αισιοδοξία για την δαπάνη

Με αυξημένο θετικό πρόσημο (+7,76% έναντι +4,0% πέρυσι) έκλεισε η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη στα κύρια μέσα (εκτός Διαδικτύου) το 2014, όπως άλλωστε αναμένονταν με βάση την πορεία της τους τελευταίους μήνες.

Η άνοδος έφτασε το 7,76% αφήνοντας μια αίσθηση αισιοδοξίας για ανάλογη συνέχεια και το 2015 αν και εφόσον δεν επιβληθεί τελικά ο ειδικός φόρος τηλεόρασης κατά 20%. Το συνολικό κονδύλι που επενδύθηκε άγγιξε το 1,278 δις ευρώ έναντι 1,186 δις ευρώ το 2013.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, τη μεγαλύτερη άνοδο είχε η τηλεόραση, στην οποία επενδύθηκαν διαφημιστικά κονδύλια ύψους  644,4 εκατ. Ευρώ (μερίδιο 50,35) έναντι 571,3 εκατ. Ευρώ το 2013 και 469,4 εκατ. ευρώ το 2012.

Το παραπάνω ποσό συνιστά αύξηση κατά 12,78%. Στα περιοδικά επενδύθηκε ποσόν 304 εκατ. Ευρώ (μερίδιο 23,77%), πραγματοποιώντας άλμα της τάξεως του 4,24%, γεγονός που χαρακτηρίζεται ως επιτυχία του κλάδου μιας και η δαπάνη είχε μειωθεί πέρυσι κατά  17,08%.

Αντιθέτως μεγάλη πανωλεθρία υφίστανται οι εφημερίδες που είδαν τα έσοδά τους να μειώνονται κατά 6,1% (242,6 εκατ. Ευρώ) καταλαμβάνοντας το 18,9% στην «πίτα». Το ραδιόφωνο ανεβαίνει κατά 34,845 καθώς εισπράττει για ραδιοφωνικά σποτ 87,7 εκατ. Ευρώ (μερίδιο στη διαφημιστική πίτα μόλις 6,8%).