To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Συμμαχία για την Ελλάδα»

«Συμμαχία για την Ελλάδα»
«Συμμαχία για την Ελλάδα»

Γράφει η ΗΛΕΚΤΡΑ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Το φετινό καλοκαίρι στίχοι του Ελύτη, του Σεφέρη και του Μαβίλη «έσμιξαν» με τη μελωδία του Κώστα Λειβαδά, σε ένα αρμονικό συναπάντημα με σημείο αναφοράς την Ελλάδα. Και όλα αυτά χάρη σε μια ξεχωριστή καμπάνια που δημιούργησε η ιδιωτική πρωτοβουλία των φορέων επικοινωνίας, με στόχο την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού.
Για πρώτη φορά θεσμικοί φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας (ΣΔΕ, ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΙΙΡΑ, ΣΕΠΤ) συνεργάστηκαν με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Πολιτισμού για τη δημιουργία της κοινωνικής καμπάνιας «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας», αφού έκριναν ότι μια συντονισμένη δράση ήταν επιτακτική για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού. Άλλωστε, η αφύπνιση της ελληνικής κοινωνίας μέσα από ένα δυναμικό και λιτό ταυτόχρονα κοινωνικό μήνυμα, που θα «μιλήσει» στην ψυχή του Έλληνα και θα του θυμίσει την ομορφιά της Ελλάδας -πόσο μάλλον μετά την αρνητική δημοσιότητα που έλαβε η χώρα το τελευταίο διάστημα στο πλαίσιο έντονων κοινωνικοοικονομικών αναταραχών-, είναι αδήριτη ανάγκη.
Την καμπάνια αυτή δύσκολα θα μπορούσε να τη χάσει κανείς, αλλά και να την προσπεράσει. Αυτό γιατί τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots με κεντρικό μήνυμα «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας», κατέκλυσαν τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές συχνότητες όλο το καλοκαίρι, αγγίζοντας ακόμα και τα 70 μηνύματα ημερησίως, ενώ πολλές ήταν και οι καταχωρίσεις σε ευρύ φάσμα του ελληνικού Τύπου. Η τηλεοπτική καμπάνια στην πρώτη της φάση, η οποία έχει ολοκληρωθεί, αποτελείται από τρία βίντεο 17 δευτερολέπτων το καθένα, όπου προβάλλονται στίχοι κορυφαίων ποιητών, όπως των: Λορέντζου Μαβίλη (Σαν τον ήλιο σου, ήλιος αλλού δεν λάμπει), Γιάννη Ρίτσου (Πολύ αγαπιέται αυτός ο τόπος, με υπομονή και περηφάνια) και Οδυσσέα Ελύτη (Σ' όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνο ετούτον αγαπώ). Με μία όμως επωδό. «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας».

Στο πνεύμα του εθελοντισμού

Για πρώτη φορά η καμπάνια παρουσιάστηκε στις 26 Ιουλίου στο Βυζαντινό Μουσείο, έχοντας ως χρονικό ορίζοντα την περίοδο 1 Ιουνίου έως και 31 Δεκεμβρίου. Η πρώτη φάση έχει ήδη ολοκληρωθεί με τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά μηνύματα και καταχωρίσεις που περιλαμβάνουν γνωστά ποιητικά αποσπάσματα, ενώ η δεύτερη φάση αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο φθινόπωρο.
Σημειωτέον ότι δεν πρόκειται για ακόμα μια σκανδαλώδη σπατάλη του ΕΟΤ, αλλά οι ενέργειες πραγματοποιούνται με μηδενικό κόστος, αφού τα ΜΜΕ και οι επιχειρήσεις προσφέρθηκαν να στηρίξουν αφιλοκερδώς την προσπάθεια, δι- αφοροποιώντας την έτσι από μία οποιαδήποτε άλλη επικοινωνιακή καμπάνια.
Στο πλευρό των φορέων τάχθηκε και η Direction Εκδοτικός Οργανισμός ως χορηγός επικοινωνίας της εκστρατείας, υποστηρίζοντας το εγχείρημα μέσα από το σύνολο των εκδοτικών προϊόντων της. Επίσης, οι εταιρείες: Sony, που παραχώρησε δωρεάν τη μουσική, απόσπασμα από το τραγούδι «Για να σε συναντήσω», Movielove, που έκανε την παραγωγή των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών spots, αλλά και η Spot JWT. Πλέον, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η δεύτερη φάση της προσπάθειας, με πρωταγωνιστές αυτήν τη φορά καθημερινούς Έλληνες.