To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνεχίζει μόνη η McCann για το brand Chevrolet

Συνεχίζει μόνη η McCann για το brand Chevrolet
Συνεχίζει μόνη η McCann για το brand Chevrolet

Στο McCann Worldgroup περνάει ο έλεγχος της παγκόσμιας κοινοπραξίας Commonwealth, που δημιουργήθηκε πριν από ένα περίπου χρόνο, ώστε να εργαστεί πάνω στον δημιουργικό λογαριασμό του brand της General Motors, Chevrolet.

Συγκεκριμένα, η Goodby, Silverstein & Partners αποφάσισε να αποχωρήσει άμεσα από το σχήμα αυτό, με τη McCann να ανακοινώνει, πάντως, πως «όλοι οι τρέχοντες εργαζόμενοι στο σχήμα, που προέρχονται από το γραφείο της Goodby στο Detroit, μπορούν να παραμείνουν σε αυτό». Παράλληλα, η McCann γνωστοποίησε πως θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Agency 720, που χειρίζεται τις dealer επιχειρήσεις του Chevy και με την PR εταιρεία, Fleishman-Hillard, παρά το γεγονός πως αμφότερες ανήκουν στον ίδιο όμιλο με τη GS&P, αυτόν της Omnicom.

Σημειώνεται, πως η Commonwealth στήθηκε τον περσινό Μάρτιο από τον τότε global CMO της GM, Joel Ewanick, με την Goodby να αναλαμβάνει το δημιουργικό του Chevrolet στις ΗΠΑ και τη McCann να τίθεται επικεφαλής για τις λοιπές διεθνείς αγορές.