To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Συντελούμε στην ευαισθητοποίηση του κόσμου»

«Συντελούμε στην ευαισθητοποίηση του κόσμου»
«Συντελούμε στην ευαισθητοποίηση του κόσμου»

Όπως τονίζει: «Ένα από τα πολλά παραδείγματα γι’ αυτό είναι το PlanetMcCann, μια πρωτοβουλία του δικτύου μας που συγκεντρώνει και παρουσιάζει σε όλες τις εταιρείες του τις καμπάνιες και τις ενέργειες που αφορούν στο περιβάλλον».

Ποια ήταν η προσδοκώμενη αποδοχή από τη δημιουργία της καμπάνιας του Υπουργείου Περιβάλλοντος για τα καμένα δάση;

Στόχος της καμπάνιας του Υπουργείου Περιβάλλοντος ήταν να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι ότι μια απλή απροσεξία μπορεί να προκαλέσει τεράστιες και ανεπανόρθωτες ζημιές στα δάση μας. Με αυτήν τη λογική, το κοινό-στόχος ήταν όλοι μας, δεδομένου ότι η απροσεξία σε δάσος μπορεί να γίνει από τον καθένα. Στόχος μας επίσης ήταν το δημιουργικό να είναι τόσο πρωτότυπο και σοκαριστικό, ώστε η ταινία να τύχει δημοσιότητας και να απλωθεί στα social media όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Σημειώστε ότι εκτός της άμεσης κυκλοφορίας στο διαδίκτυο, η ταινία σχολιάσθηκε στο άρθρο/σχόλιο της πρώτης σελίδας της Καθημερινής, έτυχε θετικού σχολιασμού από τον Βηματοδότη και ολοσέλιδου αφιερώματος στον Ταχυδρόμο. Και όλα αυτά στις πρώτες δύο-τρεις εβδομάδες που ξεκίνησε η ταινία να «τρέχει».

Ο παραλληλισμός με μια γυναίκα που «μεταμορφώνεται» ήρθε εύκολα;

Ναι, η αλήθεια είναι πως ήρθε εύκολα. Η λέξη κλειδί ήταν το «φυτρώνω». Τα μαλλιά «φυτρώνουν» και τα δέντρα «φυτρώνουν». Μετά από αυτή την πρώτη σκέψη/ιδέα ήταν εύκολο να γίνει η σύνδεση: μια γυναίκα θα το σκεφτόταν καλά να μείνει χωρίς μαλλιά και όλοι μας πρέπει να το σκεφτόμαστε καλά και να προσέχουμε να μην αφήνουμε ένα βουνό ή μια πλαγιά χωρίς τα δέντρα του.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο CSR Review-Τεύχος 23 (Σεπτέμβριος 2010)