To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τι θέλει η αγορά από τα Ermis Awards 2015;

Τι θέλει η αγορά από τα Ermis Awards 2015;
Τι θέλει η αγορά από τα Ermis Awards 2015;

Η Οργανωτική Επιτρόπη των Ermis Awards 2015 έστειλε ένα ερωτηματολόγιο σε στελέχη της αγοράς ρωτώντας τους τι περιμένουν από τα φετεινά βραβεία και προτρέποντας τους να στείλουνε προτάσεις. Οι απαντήσεις της αγοράς ήταν διαφωτιστικές και θα συζητηθούνε κατά την πρώτη συνάντηση της Επιτροπής που θα λάβει μέρος αυτήν την εβδομάδα.

Συνολικά υπήρξανε 174 προτάσεις και μεταξύ άλλων η αγορά θέλει τα Ermis Awards να έχουν (με αριθμό αναφορών):

•    Συντομότερη Τελετή
•    Λιγότερες κατηγορίες βραβείων
•    Ευκαιρίες να παρουσιάσουν οι εταιρείες τη δουλειά τους
•    Ευκαιρίες εργασίας για νέους και φοιτητές
•    Μεγαλύτερη προβολή
•    Μεγαλύτερη συμμετοχή πελατών και
•    περισσότερη εκπαίδευση


Όπως μας είπε ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2015, Γιώργος Σαλιάρης - Φασσέας, President, South Western Europe, World Markets της IPG Mediabrands: «Για εμάς είναι βασική αρχή να νιώσει η αγορά ότι τα Ermis είναι δικά της και να προσφέρουμε εξωστρέφεια και μια  γιορτή για την δημιουργικότητα. Στις προτάσεις υπήρξαν πράγματα που θα κάναμε σίγουρα και μας τα είχε προτείνει και η προηγούμενη επιτροπή- όπως να κρατήσουμε την τελετή μικρότερη- αλλά και καινούργιες ιδέες που θα συζητήσουμε και ελπίζω όλοι να συμφωνήσουμε ως ΟΕ να εφαρμόσουμε- όπως πχ προβολή μικρών εταιρειών και της ποιοτικής δουλειάς τους. Υπάρχουν και προτάσεις που πολύ θα θέλαμε να δούμε και μακάρι να πετύχουμε- όπως πχ να μιλήσει o Droga και o Hegarty. Θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας αλλά προς ενημέρωση ο Sir Martin Sorell, παρόλο που τον έχω συναντήσει στο παρελθόν δεν έχει καν απαντήσει στην πρόσκληση που του έκανα. Ίσως άλλοι να έχουν πιο ελεύθερο πρόγραμμα και μακάρι να είναι κοντά μας και να μας εμπνεύσουν!\".

Σημειώνεται ότι τα Ermis Awards, τα οποία αποτελούν το μοναδικό θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας της επικοινωνίας στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την ΕΔΕΕ και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
 

TAGS: advertising