To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Την Mindshare επέλεξε η Sanofi

Την Mindshare επέλεξε η Sanofi
Την Mindshare επέλεξε η Sanofi
Στη Mindshare του WWP group ανέθεσε τον διεθνή λογαριασμό της media planning and buying η Sanofi ενώ παράλληλα επέλεξε την Havas Μedia για τον λογαριασμό media στις ΗΠΑ.

Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού spec στο πλαίσιο του οποίου η Mindshare θα αναλάβει τον λογαριασμό σε περισσότερες απο 60 χώρες αποκτώντας ηγετική παρουσία στο roster της φαρμακευτικής, η οποία μέχρι πρότινος συνεργαζόταν με την Zenith για το μεγαλύτερο κομμάτι του λογαριασμού media.

Στις ΗΠΑ το Havas Media Group αναλαμβάνει λογαριασμό ανέλαβε το σημαντικότερο τμήμα του λογαριασμού media στην τοπική αγορά, αν και η Sanofi συνεχίζει την συνεργασία της με την KWG. H ανεξάρτητη εταιρεία με έδρα την Νέα Υόρκη έχει την ευθύνη για τα media που αφορούν το κομμάτι consumer healthcare για την Sanofi.

Σύμφωνα με στοιχεία του Ad Age Datacenter η Sanofi επένδυσε 1,5 δις. δολάρια για διαφήμιση το 2015, ενώ όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Kantar Μedia επένδυσε 223 εκατ. δολάρια μόνο στις ΗΠΑ το 2016.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα η Sanofi ολοκλήρωσε spec και για τον δημιουργικό της λογαριασμό και ανακοίνωσε πως επέλεξε τις Publicis, Havas and WPP σαν "key creative agency partners" για το σύνολο του λογαριασμού της.