To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το «dark social» ωφελεί τους διαφημιζόμενους

Το «dark social» ωφελεί τους διαφημιζόμενους
Το «dark social» ωφελεί τους διαφημιζόμενους

Περίπου το 1/3 από το 80% των παγκόσμιων καταναλωτών που μοιράζονται content online το πράττουν μέσω του «dark social», όπως ανάφερε σχετική έρευνα, την οποία διενήργησε η διαφημιστική πλατφόρμα RadiumOne με τίτλο «The Light and Dark of Social Sharing».

Η εν λόγω έρευνα κινήθηκε μέσα στις sharing συνήθειες που επικρατούν σε όλα τα social networks και άλλες messaging πλατφόρμες σε πέντε βασικές αγορές σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία. Το Dark Social αφορά σε κάθε εισερχόμενη web κίνηση, που προέρχεται από πηγές, τις οποίες δεν μπορούν να τσεκάρουν τα web analytics.

Έτσι, το sharing δραστηριότητας μέσω email, instant messaging και forum posts (dark social) είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από το sharing δραστηριότητας στο Facebook σε παγκόσμια κλίμακα (69% έναντι 23%). Παράλληλα, η έρευνα βρήκε πως το social sharing αποτελεί μια cross-channel δραστηριότητα, με το 36% του dark social sharing να λαμβάνει  χώρα στις mobile συσκευές.

Έτσι, οι διαφημιζόμενοι επιτυγχάνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα από την αξιοποίηση κι ενεργοποίηση του dark social data, ώστε να προσελκύσουν κοινό που βρίσκεται έξω από τα δικά τους μέσα. Είναι χαρακτηριστικό πως η Universal Music Group βελτίωσε με τη στρατηγική αυτή την απόδοση των programmatic media Καμπανιών της κατά 300%.