To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το τρίτο λανσάρισμα του EAC

Το τρίτο λανσάρισμα του EAC
Το τρίτο λανσάρισμα του EAC

Για τρίτη φορά από το λανσάρισμά του, το 2012, περίπου 230 στελέχη από τις εταιρείες-μέλη της European Association of Communications Agencies (EACA) θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν το European Advertising Certificate (EAC), ένα δίπλωμα θεμελιώδους σημασίας για φιλόδοξους νέους επαγγελματίες, οι οποίοι διαθέτουν εμπειρία που δεν ξεπερνά τα δυο χρόνια.

Οι νεαροί επαγγελματίες απο 30, περίπου, χώρες συμπλήρωσαν ένα online εκπαιδευτικό πρόγραμμα 25-30 ωρών, το οποίο τους παρείχε βαθιά κατανόηση της διαφημιστικής βιομηχανίας και των διαδικασιών της. Ακολούθησε μια τρίωρη γραπτή εξέταση από την EACA, σε συνεργασίες με τις εθνικές διαφημιστικές ενώσεις, η οποία έλαβε χώρα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.    

\"Η συγκεκριμένη πρακτική έχει προσελκύσει περί τους 1.000 junior practitioners σε διάστημα τριών χρόνων. Χαίρομαι για το γεγονός πως πρωτοεμφανιζόμενοι επαγγελματίες είναι πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν την πρόκληση και να εκπαιδευθούν\" τόνισε ο Director General της EACA, Dominic Lyle.

TAGS: advertising