To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τρία «λιοντάρια» για την Ogilvy & Mather Greece!

Τρία «λιοντάρια» για την Ogilvy & Mather Greece!
Τρία «λιοντάρια» για την Ogilvy & Mather Greece!

Μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης έλαβε χώρα το Σάββατο 22 Ιουνίου καθώς ο όμιλος της Ogilvy & Mather Greece κατάφερε να αποσπάσει τρεις διακρίσεις στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας, Cannes Lions

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία τιμήθηκε με δυο (2) Silver και ένα (1) Bronze βραβείο στην κατηγορία Branded Content and Entertainment, για την καμπάνια «Love in the end» που δημιούργησε και παρουσίασε για λογαριασμό της Mondelez και της Lacta, στο πλαίσιο της οποίας δημιουργήθηκε σχετική κινηματογραφική ταινία.

Αναλυτικότερα,, η καμπάνια απέσπασε Silver Lion στις υποκατηγορίες «Best fictional program, series or film where a client has successfully created a drama, comedy or miniseries around a product οr a brand » και «Best integrated content campaign» και Bronze Lion στην υποκατηγορία «Best use or integration of usergenerated content».

Προκειται για τα πρώτα λιοντάρια μετά από 9 χρόνια για την Ελλάδα και είναι ισάριθμα με όσα είχε κερδίσει η χώρα μας μέχρι τώρα στην ιστορία του θεσμού.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, δήλωσε για τη μεγάλη αυτή νίκη:

\"Όταν στην αρχή του φεστιβάλ, είδαμε ποιες ήταν οι υπόλοιπες συμμετοχές στις κατηγορίες μας, φοβηθήκαμε, μιας και ανάμεσά τους ήταν έργα που πήραν Grand Prix ήδη από τις πρώτες μέρες! Και τότε σκεφτήκαμε πως ο μόνος τρόπος να κερδίσουμε βραβείο είναι να τους κοιτάξουμε \"στα ίσα\"... Είτε είχαμε κάνει μία από τις τρεις καλύτερες καμπάνιες στον κόσμο, στην κατηγορία μας και θα βραβευόμασταν, είτε όχι και μόνο έτσι θα μπορούσαμε στο μέλλον... Τελικά κερδίσαμε και στις 3 κατηγορίες του Branded Content που υποβάλαμε το έργο και αυτό λέει πολλά. Ευχαριστούμε τον πελάτη μας για την τόλμη και την εμπιστοσύνη του, όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστούμε όλους όσους συνεργάστηκαν για να πραγματοποιήσουν αυτό το έργο, με ταλέντο και μεράκι. Και ευχαριστούμε, επίσης, τη διαφημιστική κοινότητα στην Ελλάδα που έσπευσε να μας συγχαρεί και ευχόμαστε να ανοίξει πλέον ο δρόμος για όλους και να συνεχιστεί αυτή η διάκριση με νέες και ακόμα μεγαλύτερες νίκες για την Ελλάδα.\"

Η Κατερίνα Βλάχου, Marketing Manager της Mondelez International δήλωσε σχετικά:

\"Το \"Love in the end\" είναι μια καμπάνια που δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη. Σκοπός μας ήταν να κάνουμε τους νέους ανθρώπους να ονειρευτούν και να πιστέψουν ότι η αγάπη πάντα έρχεται στο τέλος. Η βράβευση της στο φεστιβάλ των Cannes Lions μας τιμά και μας χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί αποδεικνύει ότι μια ιδέα γίνεται μεγαλύτερη μέσα από μια καταπληκτική ομάδα που συνεργάζεται εξαιρετικά και δουλεύει με πάθος, μια μικρή χώρα μπορεί να έχει τα ταλέντα, την εμπειρία και τις ικανότητες που κάνουν τη διαφορά και μια μάρκα μπορεί να είναι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής του κοινού της μέσα από τη συνέπεια, την ειλικρίνεια και το διάλογο. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας τους συνεργάτες μας, γιατί μαζί τους νιώθουμε τη σιγουριά να παίρνουμε ρίσκα και να ξεπερνούμε συνεχώς τους εαυτούς μας.\"

 



Η ιστορική διάκριση της Ogilvy & Mather Greece έρχεται σε μια χρονιά που το δίκτυο της Ogilvy & Mather ανακηρύχτηκε για δεύτερη συνεχή φορά \"Network of the Year\", κατακτώντας τον αριθμό ρεκόρ των 155 βραβείων από 29 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 4 Grand Prix καθώς και του πρώτου βραβείου Creative Effectiveness. Παράλληλα, η Ogilvy Brasil Sao Paulo ανακηρύχτηκε Agency of the Year με την καμπάνια της για το Dove \"Real Beauty Sketches\" να αποσπά και το σημαντικότερο ίσως βραβείο του φεστιβάλ, το Titanium Grand Prix.

 

TAGS: Latest news