To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τροπολογία για αγγελιόσημο & διαφημίσεις

Τροπολογία για αγγελιόσημο & διαφημίσεις
Τροπολογία για αγγελιόσημο & διαφημίσεις

Σημαντικές ανακατατάξεις και αλλαγές φέρνει στην διαφημιστική αγορά η  τροπολογία που κατέθεσαν στην Βουλή οι υπουργοί Οικονομικών Γ. Χαρδούβελης, Εργασίας Γιάννης Βρούτσης, Επικρατείας Δημήτρης Σταμάτης και Υγείας Μάκης Βορίδης.

Η τροπολογία που εντάσσεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας ρυθμίζει από 1.1.2015 τον τρόπο τιμολόγησης των διαφημίσεων ώστε να διενεργείται απευθείας μεταξύ των συμβαλλομένων, αποκλειστικά με τιμολόγιο που εκδίδει ο διαφημιστής.

Ακόμη στην τροπολογία αναφέρεται πως η αμοιβή των διαφημιστών και επιχειρήσεων που μεσολαβούν για τη διαφήμιση βαρύνει αποκλειστικά τον διαφημιζόμενο και σε καμία περίπτωση το Μέσο και παράλληλα απαγορεύεται η καταβολή από το Μέσο οποιασδήποτε παροχής χρηματικής, σε είδος ή και δωρεαν, επιστροφή, επιβράβευση ή άλλη άμεση και έμμεση αμοιβή σχετικά με οποιεσδήποτε υπηρεσίες προβολής που παρέχουν στο Μέσο τα ανωτέρω πρόσωπα.

 
Αναφορικά με το αγγελιόσημο σημειώνεται πως «o ειδικός φόρος, το αγγελιόσημο, ο ΦΠΑ και οι άμεσοι και έμμεσοι φόροι  καθώς και ο ειδικός φόρος και το αγγελιόσημο για τις ανταλλακτικές συμβάσεις μεταξύ πάσης φύσεως Μέσων για την αμοιβαία προβολή τους υπολογίζεται με βάση την τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο, όπως αυτή προκύπτει μετά την αφαίρεση της τυχόν χορηγούμενης έκπτωσης».

Διαβάστε εδώ όλη την τροπολογία
 

TAGS: advertising