To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Volvo: Παγκόσμια καμπάνια για το όραμα 2020

Volvo: Παγκόσμια καμπάνια για το όραμα 2020
Volvo: Παγκόσμια καμπάνια για το όραμα 2020

Η Volvo Cars προχώρησε στη δημιουργία διαφημιστικού για να τονίσει το όραμά της για το 2020, σύμφωνα με το οποίο κανείς άνθρωπος δεν πρέπει να τραυματιστεί σοβαρά ή να σκοτωθεί σε κάποιο από τα αυτοκίνητά της.

Η διαφήμιση, που φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Forsman & Bodenfors από το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, ακολουθεί ένα νεαρό κορίτσι, που κάθεται στο πίσω κάθισμα ενός νέου Volvo και μιλά για τους κατασκευαστές του. Ενδιάμεσα παρουσιάζονται μορφές ανθρώπων κατά τη διάρκεια συγκρούσεων αυτοκινήτων και το κορίτσι σχολιάζει πως οι συγκεκριμένοι κατασκευαστές φτιάχνουν αυτοκίνητα για αγώνες δρόμου και όχι για τους δρόμους της πόλης.

Σημειώνεται πως η Volvo Cars ονόμασε τη Forsman & Bodenfors σαν το νέο παγκόσμιο στρατηγικό δημιουργικό της συνεργάτη τον Δεκέμβριο, έχοντας προηγουμένως αποφασίσει να μετακινήσει τον διαφημιστικό της λογαριασμό από τη Grey London.

Πρωταγωνιστής της διαφήμισης είναι το νέο XC90 SUV, που έλαβε το βραβείο Euro NCAPs 2015 Best in Class σε δυο κατηγορίες.