To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Wall Street Journal: Παγκόσμια καμπάνια

Wall Street Journal: Παγκόσμια καμπάνια
Wall Street Journal: Παγκόσμια καμπάνια

Η καμπάνια φέρει τίτλο \"make time\", δημιουργήθηκε από την The & Partnership New York και διαθέτει τηλεοπτικές, social, digital και outdoor εκτελέσεις σε ΗΠΑ, Ασία-Ειρηνικό και Ευρώπη-Μέση Ανατολή-Αφρική.

Σε μια από τις διαφημίσεις της καμπάνιας, ο Will.i.am εμφανίζεται να λέει πως δεν προλαβαίνει να διαβάσει τη The Wall Street Journal μέσα σε μια πολυάσχολη μέρα, μέχρι που βρίσκει την έκδοση στο iPad του. Άλλα πρόσωπα που εμφανίζονται στην καμπάνια, είναι η fashion designer Tory Burch και ο chief executive officer της SAP, Bill McDermott.

\"Γνωρίζουμε πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος των αναγνωστών της Journal και για το σκοπό αυτό έχουμε θέσει σαν στόχο να ξεπερνούμε καθημερινά τις προσδοκίες τους, στο print, στο digital και στα newsletters\" ανέφερε ο editor-in-chief της εφημερίδας, Gerard Baker.