To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Αυξημένα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο

WPP: Αυξημένα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο
WPP: Αυξημένα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο

Συνολικά έσοδα 2,78 δισεκατομμυρίων λιρών παρουσίασε στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους ο όμιλος WPP, αυξημένα κατά 8,3% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ σημαντική ήταν η συνεισφορά του Ηνωμένου Βασιλείου με αύξηση εσόδων 8,1%.

Σύμφωνα με την τριμηνιαία έκθεση του ομίλου επικοινωνίας και διαφήμισης, που κατέχει μεταξύ άλλων τις MediaCom και J Walter Thompson (JWT), η παραπάνω αύξηση άγγιξε το 7,4% σε σταθερό συνάλλαγμα, αντικατοπτρίζοντας τις διαρκείς συναλλαγματικές αστάθειες, όπως την αποδυνάμωση της λίρας έναντι του δολαρίου.

Για το εξεταζόμενο διάστημα (Ιανουάριος-Μάρτιος 2015), το 37% των εσόδων του ομίλου προήλθε από τις direct, digital και interactive επιχειρήσεις του, που παρουσίασαν συνολική αύξηση 1,1% από το πρώτο τρίμηνο του 2014. Τα digital έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% σε σταθερό συνάλλαγμα και κατά 5,1% σε like-for-like επίπεδο.

Παράλληλα, το τμήμα διαφήμισης, media και investment management ανέφερε έσοδα 1,24 δισ. λιρών, που ήταν αυξημένα κατά 13,5% και συνέθεσαν τον πιο παραγωγικό τομέα του ομίλου. Για τον WPP, οι διαφημιστικές επιχειρήσεις παραμένουν ανταγωνιστικές στις ώριμες αγορές, ενώ ξεχωρίζουν οι επιδόσεις των Y&R και Grey σε Ασία-Ειρηνικό και των J Walter Thompson, Ogilvy και Grey στη Λατινική Αμερική.