To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ξαναμπήκε σε θετική «τροχιά» η δαπάνη

Ξαναμπήκε σε θετική «τροχιά» η δαπάνη
Ξαναμπήκε σε θετική «τροχιά» η δαπάνη

Η εξέλιξη αυτή αποκτά ιδιαίτερη πρακτική, ψυχολογική και συμβολική αξία για την αγορά της Επικοινωνίας μιας και το 2012 η δαπάνη είχε πραγματοποιήσει «βουτιά» της τάξεως του 28,41%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.

Έτσι, το 2013 η δαπάνη αυξήθηκε από 1.141.079.000 ευρώ σε 1.186.827.958 ευρώ. Θυμίζουμε ότι οι αντίστοιχες «εισπράξεις» των Μέσων το 2011 ανέρχονταν στο 1,593 δις ευρώ.

Μεγαλύτερη αύξηση σημειώνει η τηλεόραση (21,73%) με 571,3 εκατ. ευρώ ενώ ανεπαίσθητη θετική μεταβολή αποτυπώνεται για τις εφημερίδες (1,12%) και το Ραδιόφωνο (1,54%) που πούλησαν διαφημιστικό χώρο και χρόνο αξίας 258,6 εκατ. ευρώ και 65 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.

Μεγάλη πτώση αποτυπώνεται στον κλάδο των Περιοδικών (17,08%) που ουσιαστικά συνιστά τον μοναδικό χαμένο στην κατάταξη (291,6 εκατ. ευρώ έναντι 351,7 εκατ. ευρώ).

Στα Μέσα προβλήθηκαν 6.634 προϊόντα και υπηρεσίες με μεγαλύτερο διαφημιζόμενο της χρονιάς τα σούπερ μάρκετ Lidl (14,47 εκατ. ευρώ). Aκολουθεί η Μαρινόπουλος ΑΕ (14.389,6  εκατ ευρώ), επεται η αλυσίδα καταστημάτων παιδικών παιχνιδιών Jumbo (13 εκατ. ευρώ), ενώ ακολουθεί το S/M Βερόπουλους (12,4 εκατ. ευρώ), ο ΟΠΑΠ (10,8 εκατ. ευρώ) και το Πάμε Στοίχημα (10,5 εκατ. ευρώ). Μεγαλύτερο διαφημιστικό «όχημα» παραμένει το Mega καθώς απορρόφησε 24,4 εκατ. ευρώ.

TAGS: advertising