To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ZenithOptimedia: Νέα υποβάθμιση δαπάνης

ZenithOptimedia: Νέα υποβάθμιση δαπάνης
ZenithOptimedia: Νέα υποβάθμιση δαπάνης

Η ZenithOptimedia προχώρησε σε υποβάθμιση της πρόβλεψης για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη κατά 0,5%, ελέω των \"σοβαρών οικονομικών προβλημάτων\" σε Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία και της \"επιβράδυνσης\" στην Κίνα.

Με αυτά τα δεδομένα, η δαπάνη αναμένεται να αγγίξει τα 544 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015, παρουσιάζοντας ανάπτυξη 4,4% σε ετήσια βάση. Τον περσινό Απρίλιο, η ZenithOptimedia είχε προβλέψει ανάπτυξη 5,8% για το 2015 και αυτή ήταν η τρίτη διαδοχική \"ενισχυμένη\" πρόβλεψη για την εταιρεία. Από τότε, ακολούθησαν ισάριθμες υποβαθμίσεις.

Σύμφωνα με τη νέα έκθεση, παρατηρείται άνθηση στο Ηνωμένο Βασίλειο, χάρη στην \"ταχεία υιοθέτηση\" των online διαφημίσεων, ενώ εκτιμάται πως από την πέμπτη θέση που βρίσκεται σήμερα, θα \"σκαρφαλώσει\" στην τέταρτη μέχρι το 2017, αφήνοντας πίσω τη Γερμανία. Στις πρώτες τρεις θέσεις βρίσκονται την τρέχουσα περίοδο οι ΗΠΑ, Κίνα και Ιαπωνία.

Αναφορικά με τη δαπάνη ανά μέσο, το Mobile internet κερδίζει διαρκώς έδαφος κι εκτιμάται πως το μερίδιο αγοράς του θα έχει φτάσει μέχρι το 12,7% ως το 2017. Η τηλεοπτική δαπάνη, αν και χάνει μερίδιο, παραμένει το κυρίαρχο μέσο, με τη δαπάνη να αυξάνεται κατά 3% σε ετήσια βάση ως το 2017.