To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανάγκη η καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης

Ανάγκη η καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης
Στοιχεία από τις The&Partnership, m/SIX και Adloox, δείχνουν το μέγεθος της αξίας του ad fraud. 

Σε έκθεση που παρουσίασαν οι The&Partnership, m/SIX και Adloox, η οποία βασίζεται σε στοιχεία από 200 δισ. καθημερινές αιτήσεις προσφορών και 100 δισ. διαφημιστικά impressions ανά μήνα, για μια περίοδο 12 μηνών, αναφέρουν τα βήματα που χρειάζεται να κάνει η βιομηχανία για να περιορίσει την ανάπτυξη της διαφημιστικής απάτης (ad fraud), η αξία της οποίας έχει υποβαθμιστεί μέχρι σήμερα. 

Αν και προηγουμένως υπήρχε η πεποίθηση πως το κόστος της για τους διαφημιζόμενους έφτανε στα 7,2 δισ. δολάρια ανά έτος και σε παγκόσμια κλίμακα, το πραγματικό της μπορεί να έχει αγγίξει τα 12,48 δισ. το 2016, αντιστοιχώντας στο 20% της συνολικής δαπάνης για την ψηφιακή διαφήμιση (66 δισ. δολάρια). 

"Υπάρχει ακόμα αρκετή δουλειά μπροστά μας για να προστατεύσουμε τη μελλοντική βιωσιμότητα της ψηφιακής οικονομίας" ανέφερε ο founder της The&Partnership, Johnny Hornby, συμπληρώνοντας: "Έχει γίνει καλή δουλειά από ενώσεις, όπως οι ANA, IAB, ISBA, IPA, ενώ είναι αξιοσημείωτες οι προσπάθειες των Trustworthy Accountability Group (TAG) στις ΗΠΑ και Joint Industry Committee for Web Standards (JICWEB) στο Ηνωμένο Βασίλειο". 

Σαν πρώτο βήμα, ο Hornby ζήτησε από τις media εταιρείες να "επενδύσουν χρόνο, ενέργεια και ταλέντο στο στήσιμο των καλύτερων στρατηγικών και πολιτικών για την προστασία των πελατών τους", ενώ κάλεσε μεγάλους "παίκτες", όπως οι Google και Facebook να βγουν μπροστά και να συνδεθούν με πρωτοβουλίες, όπως αυτές των TAG και JICWEBS, αλλά και να λάβουν προληπτικά μέτρα, τα οποία θα κρατήσουν μακριά το επιθετικό και πολιτικά προκλητικό content από τις διαφημίσεις.