To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΔΕΕ: Οι νικητές του Bumper Hack Competition

ΕΔΕΕ: Οι νικητές του Bumper Hack Competition

Τη Δευτέρα 16 Ιουλίου, ανακοινώθηκαν στο Καφέ του Νομισματικού Μουσείου, οι νικητές του διαγωνισμού Bumper Hack, που διοργανώθηκε  από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος με την υποστήριξη του Youtube και της Google.  

Ζητούμενο του διαγωνισμού ήταν η δημιουργία ενός ή μιας σειράς  bumper ads, διάρκειας 6’’, που θα απαντάει με δημιουργικό τρόπο στο brief που δόθηκε και ζητούσε από τους συμμετέχοντες να προτρέψουν τον κόσμο να κάνει συγκεκριμένες μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα του που θα έχουν όμως ως αποτέλεσμα την βελτίωση της ζωής όλων μας. Η συμμετοχή στο διαγωνισμό ήταν μεγάλη καθώς, συνολικά έλαβαν μέρος 35 ομάδες.  

Ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Executive Creative Director της 4WiseMonkeys και πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, δήλωσε «Είμαστε πολύ χαρούμενοι τόσο για το μεγάλο αριθμό συμμετοχών όσο και για την ποιότητα των έργων που λάβαμε. Η νέα γενιά δημιουργικών ανταποκρίθηκε εξαιρετικά και σε ένα challenging brief και σε ένα πολύ δύσκολο format όπως τα bumper ads. Σχεδόν όλες οι συμμετοχές κατάφεραν να διηγηθούν με επιτυχία το μήνυμα μέσα σε 6´´. Αξίζουν συγχαρητήρια τόσο στην ΕΔΕΕ όσο και στη Google για αυτή την πρωτοβουλία να «εκπαιδεύσουν» τους νέους δημιουργικούς σε αυτό το καινοτόμο format

Συμφωνά με το Γιώργο Μονοκάνδυλο, Head of Branding and Creative Agencies – Google Greece, «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΕΔΕΕ, την Κριτική Επιτροπή και όλους όσους συμμετείχαν σε αυτήν τη διοργάνωση. Η εξέλιξη των διαφημιστικών format σε συνδυασμό με τις νέες τάσεις που δημιουργούν οι διαρκώς εξελισσόμενες απαιτήσεις των χρηστών του YouTube, καθιστούν τέτοιες διοργανώσεις απαραίτητες. Είναι χαρά μας να στηρίζουμε κάθε προσπάθεια που έχει σκοπό την εκπαίδευση της αγοράς και την προώθηση της δημιουργικότητας».

Οι μεγάλες νικήτριες της βραδιάς είναι οι Αθανασία Λυκούδη, Γαία Δεληγιάννη και Μαρίσια Θωμαδάκη της Ogilvy Athens για το έργο τους “You drive me lazy”, στις οποίες δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα διήμερο training για το “Youtube and the future of Creativity” στα γραφεία της Google στο Λονδίνο.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Χρήστος Κεραμιδάς, Σπύρος Σουρλαντζής και Ιάσονας Κατσούλης της IPG Mediabrands για το έργο τους “Planet of Plastic”.

Την τρίτη θέση μοιράστηκαν οι Δέσποινα Χοχλακίδη, Κουρή Ελένη και Μπάμπης Ζησιμόπουλος της Tempo OMD Hellas για το έργο τους “ΜΑΖΕΨΤΕ ΜΑΣ” και οι Σπύρος Μισοκοίλης, Ηλίας Σκενδερίδης και Τίνα Αθανασάκου της SYCO για το έργο τους “#mageia”.

Εκτός από το Βαγγέλη Δαβιτίδη, στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν οι, Claire Cohen Content Queen στην e-food, ο Πάνος Αλεφραγκής Head of Digital στην The Newtons Laboratory, ο Νέστορας Κεχαγιάς Digital Design Director στην Soho Square Athens, η Νάντια Μελενίου Digital and Social Media Manager στην FAGE Greece, ο Λουκάς Μέξης Creative Director στην PublicisOne, o Πάνος Μίλιας Digital Media Manager στη Nestle Hellas, η Αλίν Μπαρδισμπανιάν Marketing Communications Director στη Wind, η Ελίζα Παρδαλίδη Creative Director στην isobar – iProspect, ο Δημήτρης Σαββάκος Creative Director στην OgilvyOne Worldwide Athens και ο Φώτης Σιαδήμας Marketing Manager Premium Spirits στην Spirits Coca Cola 3E.

TAGS: ΕΔΕΕ