To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ermis Ad: Να δώσουμε το στίγμα μας

Ermis Ad: Να δώσουμε το στίγμα μας
Στην τελική ευθεία βρισκόμαστε για τα Ermis Awards 2016, καθώς η Οργανωτική Επιτροπή έχει αποφασίσει να δώσει τελική παράταση μέχρι και την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016 για την υποβολή συμμετοχών.

Σε αυτό το πλαίσιο, μέχρι το τέλος της περιόδου υποβολής συμμετοχών, το Business Today και το advertising.gr θα παρουσιάσουν συνοπτικά όλες τις Ενότητες της διοργάνωσης, τις σχετικές κριτικές επιτροπές αλλά και όλα τα νέα στοιχεία που έχουν εισαχθεί φέτος. Η αρχή γίνεται σήμερα με την Ενότητα Ermis AD, που φέτος θα πρέπει να σημειωθεί πως έχει δύο πρόεδρους και, φυσικά, δύο κριτικές επιτροπές, με τον Παναγιώτη Τζεμπελίκο της MullenLowe Athens και τον Παναγιώτη Παντελάτο της Bold Ogilvy να μας δίνουν τις λεπτομέρειες

Για ποιο λόγο κάποιος να υποβάλει συμμετοχή στα Ermis Awards; Tι σημαίνει κατά τη γνώμη σας ο θεσμός σήμερα;

Παναγιώτης Τζεμπελίκος:
Λέμε συχνά ότι «τα Ermis Awards είναι η γιορτή της διαφήμισης». Είναι αλήθεια, παράλληλα όμως είναι αρκετά γενικό. Στην παραπάνω φράση πρέπει να εντάξουμε και να αναδείξουμε σημαντικές αξίες, που πολλές φορές ξεχνάμε. Τα Ermis Awards ήταν, είναι και θα είναι ένας διαγωνισμός δημιουργικότητας, όπου η συμμετοχή, η προσπάθεια, η βράβευση, καθώς και η ίδια η τελετή απονομής, έχουν -ή θα έπρεπε να έχουν- μόνο θετικό αντίκτυπο. Όχι μόνο για «εσωτερική κατανάλωση», αλλά για τους πελάτες μας και τις σχολές από όπου θα προέλθουν οι νέοι επαγγελματίες. Η δημιουργικότητα είναι συναρπαστική. Ας την αναδείξουμε.

Παναγιώτης Παντελάτος: Τα Ermis Awards είναι ο σημαντικότερος κλαδικός θεσμός για την ανάδειξη των πιο δημιουργικών διαφημιστικών δουλειών στην Ελλάδα. Είναι τα βραβεία που όλοι αγαπάμε να μισούμε. Γιατί όλοι τα θέλουμε, αλλά δεν τα παίρνουμε πάντα. Ακόμα και όταν τα απαξιώνουμε, είναι γιατί γνωρίζουμε τη σημαντικότητά τους. Ακόμα και τώρα, μέσα στην έντονη κρίση που βιώνει ο διαφημιστικός κλάδος, τα Ermis Awards αποδεικνύουν τη ζωντάνια, την προσπάθεια, τη φρεσκάδα, και την ικανότητα των ανθρώπων της διαφήμισης. Των νέων ανθρώπων, που διψούν για διάκριση και παλεύουν για καλύτερες και πιο δημιουργικές δουλειές. Κάθε συμμετοχή στα Ermis Awards είναι και μια αναζήτηση για την πιο έγκυρη και σημαντική δημιουργική διάκριση.

Ποια είναι η δική σας οπτική για τη διαδικασία αξιολόγησης ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής;

Παναγιώτης Παντελάτος:
Θέλω να παραθέσω ένα κομμάτι από το μανιφέστο για τη σημασία των κριτικών επιτροπών, γιατί νιώθω πως απαντά στην ερώτηση: «Όλα τα μέλη των κριτικών επιτροπών είναι θεματοφύλακες μιας δίκαιης και διαφανούς διαδικασίας. Κάθε συμμετοχή πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό, ουδετερότητα, αξιοκρατία. Κάθε δουλειά που αξίζει, οφείλει να βραβεύεται. Κάθε μέλος κριτικής επιτροπής πρέπει να στηρίζει με τα, ομολογουμένως, υποκειμενικά του κριτήρια έναν αντικειμενικό στόχο: να επιλέξει τις καλύτερες και πιο δημιουργικές δουλειές. Έτσι ώστε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, μέσα από το συλλογικό κριτήριο της αγοράς, να κάνουν τον κλάδο καλύτερο...»

Παναγιώτης Τζεμπελίκος: Οι κριτικές επιτροπές θα αποτελούνται από ένα «μείγμα» έμπειρων, αλλά και νεότερων στελεχών του χώρου, που θα έχουν στόχο, όχι απλώς να βραβεύσουν τις καλύτερες δουλειές, αλλά να αναγνωρίσουν και να αναδείξουν τις σημαντικότερες δημιουργικές αξίες της διαφήμισης κατά το τελευταίο έτος, όπως η τόλμη, η πρωτοπορία, ο τρόπος υλοποίησης κ.λπ. Να δώσουμε το «στίγμα» μας ως προς το πώς θέλουμε τη δημιουργική διαφήμιση στην Ελλάδα.

Εrmis AD με μια ματιά
Κατηγορίες

• Διαφημιστικές Tαινίες • Digital Video • Καταχωρίσεις • Ραδιοφωνικά Μηνύματα • Υπαίθριες Διαφημίσεις • Εκστρατείες • Προσαρμογή / Εξέλιξη Διεθνούς Concept

Η νέα κατηγορία: Digital Video
Πλέον πολλές διαφημιστικές ταινίες δημιουργούνται αποκλειστικά για μέσα εκτός της παραδοσιακής τηλεόρασης (Internet / mobile / διαδραστικές οθόνες / οθόνες καταστημάτων). Όλες αυτές οι δουλειές, που είναι συνήθως πιο οικονομικές παραγωγές, με τολμηρές ιδέες, πολλούς πειραματισμούς και γενικά μεγαλύτερη δημιουργική άνεση, ήρθε η ώρα να αποκτήσουν τη δική τους κατηγορία μέσα στην ενότητα Ermis Ad, για να κρίνονται αυτόνομα και με τα δικά τους ιδιαίτερα κριτήρια.

Κριτικές Επιτροπές
Διαφημιστικές Ταινίες, Digital Video & Διεθνές Concept

Πρόεδρος: Παναγιώτης Τζεμπελίκος, Creative Director, MullenLowe Athens
Μέλη: Κωνσταντίνος Αργυρίου, Art Director, Cream, Πέτρος Βουνισέας, Creative Director, BBDO, Γιόλα Γύφτουλα, Creative Director, JobAdv, Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer, JWT, Μανόλης Καπίδης, Creative Director, Havas, Αιμιλία Μιχαηλίδου, Art Director, McCann, Πάνος Μουζακίτης, Creative Director, Frank&Fame, Λάζαρος Νικηφορίδης,
Deputy Executive Creative Director, Bold Ogilvy, Νίκος Παλαιολόγος, Creative Director, attp, Γιάννης Σορώτος, Creative Director, The Newtons.

Καταχωρίσεις, Ραδιοφωνικά Μηνύματα, Υπαίθριες Διαφημίσεις & Εκστρατείες
Πρόεδρος: Παναγιώτης Παντελάτος, Strategic Planning Director, Bold Ogilvy
Μέλη: Λεωνίδας Αρβανίτης, Creative Director, The Newtons Laboratory, Νίκος Βαβάκης, Creative Director, SSQ, Διονύσης Βαγουρδής, Creative Director, MullenLowe, Γιάννης Βασιλόπουλος, Associate Creative Director, Frank&Fame, Ελένη Ζησιμοπούλου, Executive Creative Director, McCann Erickson Athens, Μιχάλης Καλλιγέρης, Creative Director, Black Cherry, Αναμπέλα Κληρονόμου, Creative Director, DDB Athens, Κατερίνα Παπαναγιώτου, Art Director, MnP, Δημήτρης Πεπόνης, Head of Creative, Publicis, Θανάσης Σκορδίλης, Assistant Creative Director, JWT Athens

Υποβολή συμμετοχών έως 21 Δεκεμβρίου 2016 / On Air Έργων έως 15 Δεκεμβρίου 2016
Περισσότερες πληροφορίες στο ermisawards.gr.