To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ermis BEC: Το Branded Content δεν είναι καμουφλαρισμένη διαφήμιση

Ermis BEC: Το Branded Content δεν είναι καμουφλαρισμένη διαφήμιση
«Η δημιουργικότητα είναι κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη και την οικονομία», τονίζει η Αγάθη Πλώτα, Managing Director, Tribal Worldwide Athens και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της Ενότητας Βranded Entertainment & Content, την οποία παρουσιάζουμε σήμερα στο Business Today, στο πλαίσιο του σχετικού αφιερώματος στα Ermis Awards.

Για ποιο λόγο να υποβάλει κάποιος συμμετοχή στα Ermis Awards;

Γιατί η δημιουργικότητα είναι κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη και την οικονομία. Η επικοινωνία είναι στην εργαλειοθήκη των μαρκών ένα σημαντικό εργαλείο δημιουργικού λόγου, που έχει τη δύναμη να αλλάξει συνήθειες, να επηρεάσει αποφάσεις, να αναδείξει αξίες. Οι άνθρωποι της επικοινωνίας είναι επιφορτισμένοι με αυτό το «χρέος» και γι’ αυτό οι ιδέες τους είναι άξιες βράβευσης. Ο λόγος συμμετοχής, λοιπόν, είναι η τιμή να είσαι βραβευμένος από τους ίδιους τους συναδέλφους σου για τις ιδέες σου, που έχουν θετική επίδραση στις μάρκες, τις επιχειρήσεις, την οικονομία.

Τι σημαίνει κατά τη γνώμη σας ο θεσμός σήμερα;

Αν αντιληφθούμε όλοι το ρόλο μας ως δύναμη ανάπτυξης επιχειρηματικών ιδεών, τότε η ελληνική οικονομία και οι επιχειρήσεις μας χρειάζονται περισσότερο από ποτέ. Άλλωστε, μέσα από τη μεγάλη έρευνα της ΕΔΕΕ και της Deloitte το 2015, αναδεικνύεται η συμβολή των διαφημιζόμενων μαρκών στην ανάπτυξη, καθώς για κάθε ένα ευρώ που επενδύεται σε ενέργειες διαφήμισης και επικοινωνίας παράγονται τέσσερα ευρώ οικονομικής και δημοσιονομικής δραστηριότητας. Τα Ermis Awards είναι, λοιπόν, η αναγνώριση της συνεισφοράς των ανθρώπων της επικοινωνίας (και των εταιρειών τους) στην ανάπτυξη μαρκών και επιχειρήσεων (κι ας μην σκεφτόμαστε μόνο τις μεγάλες εταιρείες και τα μεγάλα budgets).

Ποια είναι η δική σας οπτική για τη διαδικασία αξιολόγησης ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής του branded entertainment & content;

Το branded content είναι το talk of the town σε όλο το industry διεθνώς. Ενσωματώνει τις εξελίξεις στην τεχνολογία, τα μέσα διάδοσης και τις νέες συνήθειες στην καθημερινότητα των ανθρώπων. H επικοινωνία «μαθαίνει» σε αυτό το περιβάλλον να «συμπεριφέρεται» λιγότερο ως μονοδιάστατη μέθοδος πώλησης και αναλαμβάνει το ρόλο του «αφηγητή ιστοριών». H δυσκολία στη δουλειά της επιτροπής είναι να διακρίνει το branded content από την καμουφλαρισμένη διαφήμιση. Να δει με τα μάτια του θεατή (κοινού-στόχος) τη γοητευτική, διασκεδαστική, εκπαιδευτική ή ό,τι άλλο πλευρά των μαρκών και να βραβεύσει ιδέες και ιστορίες που έχουν τη δύναμη να συγκινήσουν μέσα από την αλήθεια τους. Και μία πρόβλεψη: Είμαι σίγουρη ότι η επιτροπή θα έχει πολλαπλάσια δουλειά φέτος!

Ermis BEC με μια ματιά

Κατηγορίες
• Fiction / All Channels
• Non Fiction / All Channels
• Online Only / Fiction & Non Fiction
• Series / Fiction & Non Fiction
• Brand Integration into Existing Program
• Live Brand Experience
• Digital & Mobile Brand Experience
• Social Brand Experience
• Use or Integration of Music
• Use or Integration of Printed Content
• Προσαρμογή / Εξέλιξη Διεθνούς Concept

Κριτική Επιτροπή
Πρόεδρος: Αγάθη Πλώτα, Managing Director, Tribal Worldwide Athens
Μέλη: Ανίτα Γαλανοπούλου, Client Service Director, Publicis One, Γιώργος Ζαλοκώστας, Μedia Manager Greece & Cyprus, Unilever, Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director, Tempo OMD, Δημήτρης Καλαβρός, Founder, TedxAthens, Σέργιος Κοτσόβουλος, Co Founder | Set Designer, within, Χρήστος Λάτος, General Manager, OgilvyOne Worldwide Athens, Στέλιος Νικολακάκης, Senior Copywriter, Isobar, Χάρης Παριανός, CEO, McCann Athens, Θράσυ Πετρόπουλος, Head of PR & Communication, Marketing Greece, Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Greek Market, Agencies and YouTube, Google.

Υποβολή συμμετοχών έως 21 Δεκεμβρίου 2016 / On Air Έργων έως 15 Δεκεμβρίου 2016
Περισσότερες πληροφορίες στο ermisawards.gr.