To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Euro Effie: Άνοιξαν οι συμμετοχές για τη φετινή διοργάνωση

Euro Effie: Άνοιξαν οι συμμετοχές για τη φετινή διοργάνωση
Προθεσμία μέχρι τις 24 Μαΐου. Στις 17 Οκτωβρίου η ανακοίνωση των νικητών. Δύο νέες κατηγορίες φέτος.

Τα Euro Effie Awards ανακοίνωσαν την έναρξη υποβολής συμμετοχών για τον διαγωνισμό του 2017. Η διοργάνωση είναι ανοιχτή σε όλες τις εταιρείες (είτε είναι μέλη της EACA, είτε όχι) και για καμπάνιες που "έτρεξαν" σε δυο ή περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο 2016. Μάλιστα, οι καμπάνιες αυτές πρέπει να μπορούν να αποδείξουν πως η χρήση της επικοινωνίας marketing που έκαναν, ήταν το "κλειδί" της επιτυχίας.

Για το 2017, έχουν εισαχθεί στον διαγωνισμό δυο νέες κατηγορίες, το Branded Content και το Carpe Diem, με στόχο να διατηρήσουν τα βραβεία σε ευθυγράμμιση με το μεταβαλλόμενο πεδίο της επικοινωνίας marketing. Επιπλέον, θα "τρέξει" για πρώτη φορά το Positive Change Effie Awards, ένα πολυεθνικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το World Economic Forum, για την αναγνώριση της εταιρικής συνεισφοράς σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα.

Οι κρίσεις θα πραγματοποιηθούν σε δυο γύρους, με τον πρώτο να λαμβάνει υπόψη στην αποτελεσματικότητα βάσει στρατηγικής, target marketing insights και επιλογή της marketing επικοινωνίας. Ο δεύτερος θα αξιολογήσει τις συμμετοχές των φιναλίστ.

Σημειώνεται πως θα απονεμηθεί και το ειδικό βραβείο Best Out-of-Home Media από τη FEPE International, για την αναγνώριση της εξαιρετικής δημιουργικής χρήσης του Out-of-home. Οι συμμετοχές μπορούν να υποβληθούν μέχρι τις 24 Μαΐου 2017 και οι Νικητές θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια του Awards Gala, στις Βρυξέλλες, στις 17 Οκτωβρίου.