To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MEA: Ανανεωμένος ο κορυφαίος θεσμός του Marketing

MEA: Ανανεωμένος ο κορυφαίος θεσμός του Marketing

Ο κορυφαίος θεσμός του Marketing συμπληρώνει 10 χρόνια παρουσίας και παρουσιάζεται στην πρώτη του μεγάλη επέτειο εντελώς ανανεωμένος.

Συμπληρώνονται φέτος 10 χρόνια από την πρώτη διοργάνωση των Marketing Excellence Awards. ‘Ηταν το 2007 που η ∆ιοικούσα Επιτροπή του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ της Ελληνικής Εταιρείας ∆ιοικήσεως Επιχειρήσεων, πήρε την πρωτοβουλία να αναδείξει την Αριστεία σ’ αυτόν τον νευραλγικό Τομέα της λειτουργίας των Επιχειρήσεων. Τα δέκα αυτά χρόνια που όλοι γνωρίζουμε ότι ήταν πολύ επώδυνα τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τις Επιχειρήσεις και την Οικονομία μας, πραγματοποιήθηκαν πέντε διοργανώσεις με μεγάλη συμμετοχή υποψηφιοτήτων και με πολύ σοβαρές υποψηφιότητες, κάνοντας τη συγκεκριμένη διοργάνωση ένα σοβαρό θεσμό ανάδειξης της Αριστείας στο χώρο του Μάρκετινγκ.

Τα Marketing Excellence Awards, κορυφαίος θεσμός για το Μάρκετινγκ στη χώρα μας, πραγματοποιούνται όλα αυτά τα χρόνια με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και με την υποστήριξη της Ένωσης Εταιρειών ∆ιαφήμισης και Επικοινωνίας (Ε∆ΕΕ), του Συνδέσμου Εταιρειών ∆ημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕ∆ΕΑ) και του Τομέα Ηγεσίας (ΤΗΓΕ) της Ελληνικής Εταιρείας ∆ιοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕ∆Ε) και απευθύνονται ουσιαστικά στο σύνολο των Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ιδιωτικού και του ∆ημόσιου Τομέα που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίζεται από πολλές αλλαγές και καινοτομίες, οι κυριότερες των οποίων είναι:

  • Ο εμπλουτισμός των θεματικών ενοτήτων και των κατηγοριών βραβείων

Οι θεματικές ενότητες του διαγωνισμού είναι 6 και περιλαμβάνουν συνολικά 24 βραβεία. Πιο αναλυτικά:

Connecting with Customers/Consumers Βραβεία: Customer - Consumer insights / Building Customer Relationships / Customer Experience

Building Powerful Brands

Βραβεία: New Brand, Product / New Brand, Service / Brand Extension, Product / Brand Extension, Service / Brand Revitalization / Global Brand Marketing / Long Term Marketing Excellence

Communicating Effectively

Βραβεία: Integrated Marketing Communications /

Digital Marketing Communications / B2B Marketing Communications / Content Marketing Communications / Employee Marketing Communications / Low budget Marketing Communications / Cause related Marketing Communications

Connecting with the Point of Sale

Βραβεία: Building Distribution Networks / Consumer Activation at the Point of Sale / Omni Channel Presence

Growing through Extroversion

Βραβεία: Tourism Marketing / Export Marketing

Building the New Economy Βραβεία: Start-ups Marketing / E-Commerce Marketing

Ειδική κατηγορία

Being the Best of the Best όπου βραβεύεται το έργο με τον πιο πρωτότυπο και πρωτοποριακό σχεδιασμό marketing και το έργο με την υψηλότερη βαθμολογία, ανεξαρτήτως κατηγορίας.


  • Η επέκταση σε βασικούς κλάδους και λειτουργίες ανάπτυξης της Οικονομίας μας όπως ο Τουρισμός και οι Εξαγωγές
  • Η στόχευση στην καινοτομία και την ανάπτυξη της Επιχειρηματικότητας μέσω της ανάδειξης καλών Στρατηγικών και πρακτικών Μάρκετινγκ σε Start-Ups
  • Ο τρόπος υποβολής των υποψηφιοτήτων
  • Η διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων Η συμμετοχή των CEO’s και η εμπλοκή τους στην
  • διαδικασία αξιολόγησης  μέσω της συνεργασίας με τον Τομέα Ηγεσίας της ΕΕ∆Ε
  • Η διαδικασία συμμετοχής στην τελετή απονομής

Αυτές οι αλλαγές στη φετινή διοργάνωση, δίνουν τη δυνατότητα στους υποψηφίους να υποβάλουν περισσότερες υποψηφιότητες, να αναδειχθούν και να βραβευθούν περισσότερα έργα, διασφαλίζοντας την αντικειμενικότητα του θεσμού.

Αυτά που παραμένουν σταθερά μέσω του θεσμού είναι:

  • Η ανάδειξη του ρόλου του Μάρκετινγκ, ως μιας κρίσιμης και ζωτικής σημασίας πηγής δημιουργίας αξιών στην Επιχείρηση-Οργανισμό
  • Η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στο χώρο του Μάρκετινγκ και στη συνεχή προώθηση της επιστήμης του
  • Η επιβράβευση των Επιχειρήσεων, των Οργανισμών και των επαγγελματιών του Μάρκετινγκ που με την αποδεδειγμένα επιτυχή υλοποίηση συγκεκριμένων Στρατηγικών και ενεργειών, ενδυναμώνουν τη θέση των Μαρκών τους στην αγορά, ενισχύοντας παράλληλα τη σχέση τους με όλους τους Stakeholders της Επιχείρησης ή του Οργανισμού
  • Η εμμονή του Ινστιτούτου στην Αριστεία και την ανάδειξή της ως κύριο μέσο ανάπτυξης και προόδου


Η διαδικασία υποβολής των υποψηφιοτήτων θα αρχίσει τον Ιούλιο του 2017 και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2017, και θα αφορά σε προγράμματα τα οποία ολοκληρώθηκαν και υλοποιήθηκαν για το χρονικό διάστημα 1.1.2016-31.7.2017.

Η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Marketing Excellence Awards 2017, κα Μαρίνα Καραστεργίου που είναι παράλληλα και Αντιπρόεδρος της ∆ιοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ, δήλωσε τα εξής: “Τα Marketing Excellence Awards είναι o κορυφαίος θεσμός του Marketing στη χώρα μας και δημιουργήθηκε και αναπτύσσεται για να αναδείξει όχι μόνο τα κορυφαία προγράμματα που πραγματοποιήθηκαν μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αλλά και για να αναδείξει τους πραγματικούς πρωταγωνιστές, τους ανθρώπους του Μάρκετινγκ που δουλεύουν με επιμονή και με προσήλωση στους στόχους τους ανεξαρτήτως δυσκολιών που αντιμετωπίζουν και συμβάλλουν στην ανάπτυξη των Μαρκών των Επιχειρήσεων και της Ελληνικής Οικονομίας. Πέραν αυτού, ο θεσμός είναι εδώ για να αναδείξει το γεγονός ότι η σωστή συνεργασία προάγει την ανάπτυξη και αποτελεί προϋπόθεση γι’ αυτήν.

Το Ελληνικό Μάρκετινγκ βρίσκεται ψηλά, το αποδεικνύει καθημερινά και εμείς ως στελέχη που εργαζόμαστε σ’ αυτήν τη λειτουργία έχουμε υποχρέωση να αναδείξουμε τη δουλειά μας. Ο συγκεκριμένος θεσμός, μας δίνει μια σπουδαία ευκαιρία. Πρέπει όλοι να δηλώσουμε ΠΑΡΩΝ στα Marketing Excellence Awards.”

Η Οργανωτική Επιτροπή των Marketing Excellence Awards 2017 είναι: Πρόεδρος, Μαρίνα Καραστεργίου, Γενικήιευθύντρια, Sprint Integrated Marketing Communications - ΑντιπρόεδροςΕ ΕΙΜ και Μέλη, Κατερίνα Νικολάου, Founder, Blueseize – Γενική ΓραμματέαςΕ ΕΙΜ, Νίκος Ματθαίος, Σύμβουλος ιοίκησης – ∆ιεύθυνσης Marketing και Επικοινωνίας Ομίλου, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος - ΜέλοςΕ ΕΙΜ, Βαγγέλης Παπαλιός, Εκδότης, Direction Business Network, Μέλος Ε ΕΙΜ και Νέστος Σαράφογλου, Marketing Director, Vitex – Μέλος ΕΙΜ.