To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα ειδική διάκριση «Ermis Creative Bravery»

Νέα ειδική διάκριση «Ermis Creative Bravery»

Τα Ermis Awards αναδεικνύουν τους διαφημιζόμενους και τα brands που τολμούν

Με τη νέα ειδική διάκριση, Ermis Creative Bravery, τα Ermis Awards θέλουν να επιβραβεύσουν τους διαφημιζόμενους που έχουν αντιληφθεί πως, σε περιόδους κρίσης, για να πετύχεις χρειάζεται να κάνεις μεγαλύτερη προσπάθεια. Εκείνους που έχουν καταλάβει πως αν καταφέρεις να ξεχωρίσεις, ειδικά εκείνες τις περιόδους που όλοι οι άλλοι μοιάζουν ίδιοι, τότε είναι πολύ πιθανότερο να αναπτυχθείς. Μια διάκριση που θα δίνεται κάθε χρόνο σε εκείνον τον πελάτη-διαφημιζόμενο που έκανε το βήμα παραπάνω και τόλμησε να επενδύσει σε εξαιρετικά δημιουργικές προσεγγίσεις για τη διαφήμιση της εταιρίας, του brand, των υπηρεσιών ή των προϊόντων του.

Πώς μπορεί να διεκδικήσει ένας διαφημιζόμενος το “Ermis Creative Bravery”

  • Πρώτα πρέπει να είναι βέβαιος ότι το agency έχει υποβάλει το έργο στα Ermis Awards.
  • Δεν απαιτείται διαφορετική κατάθεση συμμετοχής, τεκμηρίωση ή κόστος.
  • Η διάκριση μπορεί να δοθεί σε έργα κάθε ενότητας και οποιασδήποτε κατηγορίας.
  • Η κάθε κριτική επιτροπή θα επιλέξει και θα προτείνει στην Οργανωτική Επιτροπή ένα ή περισσότερα έργα που αξίζουν να διακριθούν με Ermis Creative Bravery, ανάμεσα στα έργα που έχουν περάσει στο shortlist και έχουν ήδη βραβευθεί. Το να δοθεί ή να μη δοθεί Ermis Creative Bravery σε μια ενότητα είναι στη διακριτική ευχέρεια της Οργανωτικής Επιτροπής.
  • Κυρίαρχο κριτήριο είναι να μπορεί να αναγνωρισθεί η τόλμη και η θέληση του διαφημιζόμενου να πάει ένα βήμα μπροστά τα δημιουργικά standards στην κατηγορία του.

Σημείωση: Η διάκριση Ermis Creative Bravery είναι ξεχωριστή από το Client of the Year. Η τελευταία βασίζεται στο άθροισμα των βαθμών ενός διαφημιζόμενου για τα έργα που βραβεύθηκαν στο σύνολο των ενοτήτων και κατηγοριών Ermis Awards.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής, Κωνσταντίνο Θεοτοκά,  «Παντού και πάντοτε η διαφήμιση κινείται ανάμεσα στην ανατροπή και τη συμβατικότητα, ανάμεσα στο ρίσκο και την πεπατημένη. Υπάρχουν αμέτρητα επιτυχημένα παραδείγματα και για τις δύο 'σχολές' όμως η ιστορία γράφεται από τους τολμηρούς: τα brands που αψήφησαν τον κίνδυνο και έκαναν το μεγάλο βήμα. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε και να βραβεύσουμε αυτή τη γενναιότητα στα φετινά Ermis Awards, καθώς αυτή μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε δουλειές που ξεχωρίζουν ουσιαστικά και κάνουν τη διαφορά.»

Η υποβολή συμμετοχών για τη φετινή διοργάνωση θα ολοκληρωθεί στις 21 Δεκεμβρίου 2016.

TAGS: Ermis Awards