To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι νικητές των 2017 EACA Euro Effies

Οι νικητές των 2017 EACA Euro Effies
Ανακοινώθηκαν το βράδυ της Τρίτης οι νικητές των 2017 EACA Euro Effies, σε χώρο εκδηλώσεων των Βρυξελλών.

Η Grey Europe κέρδισε το Euro Effies Agency of the Year Award, ενώ το Grand Prix για εξαιρετική δουλειά απονεμήθηκε στη McCann UK για την καμπάνια Kevin The Carrot για λογαριασμό της Aldi.

Συνολικά, 18 καμπάνιες από 9 χώρες σε όλη την Ευρώπη έλαβαν 25 τρόπαια. Οι νικητές επιλέχθηκαν από διεθνή κριτική επιτροπή υψηλόβαθμων στελεχών από διαφημιστικές εταιρείες και διαφημιζόμενους, υπό την προεδρία του Alexander Schlaubitz, Vice President Marketing στη Lufthansa.

Το Ηνωμένο Βασίλειο κέρδισε 11 βραβεία, η Σουηδία 3, το Βέλγιο, η Δανία, η Γαλλία και η Πολωνία από 2. Εταιρείες από το Ισραήλ, τη Σλοβακία και την Ελβετία αποχώρησαν με ένα Euro Effie Award.

Η Grey Europe κέρδισε τον βραβείο για την Εταιρεία της Χρονιάς με 8 συμμετοχές, ενώ συγκέντρωσε και 4 Golds (Brand Experience, Consumer Goods, Long-term effectiveness και Small Budget), 3 Silvers (Brand re-vitalisation, Leisure & Entertainment και Small Budget) και 1 Bronze στην κατηγορία Government, Institutional & Recruitment. 

Το Grand Prix για εξαιρετική δουλειά απονεμήθηκε στην McCann UK για την καμπάνια Kevin The Carrot - Making Christmas Amazing. Φέτος, λανσαρίστηκαν για πρώτη φορά τα βραβεία Positive Change Euro Effie, που αποτελούν ένα πολυεθνικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το World Economic Forum και καλύπτουν τέσσερις κατηγορίες στην Ευρώπη: Environmental: Brands, Environmental: Non-Profit, Social: Brands και Social: Non-Profit. 

Συνολικά, 6 εκστρατείες από 4 διαφορετικές χώρες έλαβαν 3 χρυσά: η Grey London για το #JoinTheHerd, η MediaCom για το Sea Hero Quest και η MullenLowe London για Redraw The Balance. Δυο ασημένια έλαβαν οι Leo Burnett Lisboa για το Striking Lessons και η Ogilvy & Mather Berlin για το Mein Kampf – against racism, ενώ 1 χάλκινο έλαβε η for FamousGrey & Famous Relations για την καμπάνια #DiningForBrussels.