To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

4 Wise Monkeys: Agency of the Year στα Social Media Awards 2017

4 Wise Monkeys: Agency of the Year στα Social Media Awards 2017

Mε 4 Platinum, 17 Gold, 12 Silver, 12 Bronze, και το Brand of the Year Award για το Caprice, οι 4 Wise Monkeys συγκέντρωσαν 47 συνολικά βραβεία και αναδείχτηκαν Agency of the Year στα Social Media Awards. 

Συγκεκριμένα πρόκειται για καμπάνιες που δημιούργησε η διαφημιστική εταιρία για τα brands Caprice, Duo, Aperol, Cutty Sark, Nissan, Campari, Tsakiris, Mythos.

Για τη σημαντική αυτή διάκριση ο Creative Director της 4 Wise Monkeys Βαγγέλης Δαβιτίδης δήλωσε: «Αυτό που χαρακτηρίζει τους 4 Wise Monkeys είναι οι 360 integrated καμπάνιες και η χρήση τόσο του digital όσο και των social media καναλιών για τη δημιουργία εμπειριών στον καταναλωτή. Η ATL επικοινωνία που δημιουργήσαμε ήταν ευθυγραμμισμένη με αυτή τη στρατηγική και σε μερικές περιπτώσεις όπως σε αυτή του Caprice κάναμε παρεμβάσεις μέχρι και στο packaging του προϊόντος. Η καινοτομία και το Integration είναι στο dna των 4 Wise Monkeys και αυτό φαίνεται στο σύνολο των καμπανιών μας. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την εξαιρετική δουλειά της. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πελάτες μας οι οποίοι μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.»   

Αναστασία Πλοιάρχου /Marketing Director Ε. Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.:

«Ευχαριστούμε την 4 Wise Monkeys που έκανε το Caprice Social Media Βrand of the Υear και για τα 18 βραβεία που χάρισε στο brand. Μαζί τολμήσαμε να κάνουμε κάτι καινοτόμο και διαφορετικό και δικαιωθήκαμε.»

Σταυρούλα Πέτρου / Junior Brand Manager Beiersdorf/Duo:

«Ως ομάδα DUO, αισθανόμαστε υπερηφάνεια για την απήχηση της φετινής μας καμπάνιας και αναγνωρίζουμε τη συνεισφορά της 4 Wise Monkeys σε αυτή την επιτυχία. Κύριο μέλημά μας αποτελεί η σεξουαλική εκπαίδευση των νέων, ώστε η ασφάλεια και η προφύλαξη να προηγείται της απόλαυσης, για κάθε νέο που σέβεται τον εαυτό του και το σύντροφό του.»



Φώτης
Σιαδήμας / Marketing Manager Spirits Coca Cola 3E:

«Είμαστε περήφανοι για τα brand μας, που διακρίθηκαν για ακόμη μία χρονιά, σε συνεργασία με τη 4 Wise Monkeys, στα Social Media Awards, στη μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media της χώρας, κερδίζοντας 12 βραβεία για τις καμπάνιες τους!»

Μυρτώ Αθανασούλια / Senior Brand Manager Sprits Coca Cola 3E:

«Για 1η φορά το Cutty Sark δημιούργησε μια digital πλατφόρμα μέσα από την οποία καλούσε τους urban adventurers να λάβουν μέρος στα πιο urban branded tours που έγιναν ποτέ στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.  Με αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνουμε ότι εκεί έξω, στην πόλη σου, πάντα #cuttypaizei!»

Φωτείνα Φαφούτη / Senior Brand Manager Spirits Coca Cola 3E:

«Το πρώτο απογευματινό festival ταξίδεψε σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά μετατρέποντας τα απόγευματά μας στο πιο cool #aperitivoexperience, με τελευταίο προορισμό την σκηνή των Social Media Αwards! Η βράβευση της ανατρεπτικής καμπάνιας “Aperol Spritz Afternoon Festival” με 5 βραβεία, μας κάνει να νιώθουμε “Happy Together” ακριβώς και οι χιλιάδες καταναλωτές Aperol Spritz σε όλη την Ελλάδα που έζησαν τον παλμό του festival στα πιο cool bar της πόλης τους.»

Θάνος Μπάφας /Marketing Manager Nissan:

«Στην Nissan, τα τελευταία χρονιά δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή και προσπάθεια στο digital και τα social media. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την 4 Wise Monkeys που υλοποίησε μια τόσο ωραία ιδέα με έναν τόσο όμορφο και αποτελεσματικό τρόπο. Η συνολική συμβολή τους στις επικοινωνιακές μας ανάγκες είναι ιδιαίτερα σημαντική, το Generation N αλώστε είναι ένα χαρακτηριστικό case study επιτυχίας.»  

TAGS: 4WiseMonkeys