To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διεθνής δημιουργική διάκριση για την Initiative

Διεθνής δημιουργική διάκριση για την Initiative
Πρώτο βραβείο δημιουργικότητας στην Initiative για το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας του παγωτού Magic Double στο European Media Conference των Unilever Media Leaders στο Παρίσι.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας του παγωτού της Algida, Magic Double, «Release the beast – Dare to go double» αναδείχθηκε ως το καλύτερο media case study στο European Media Conference της Unilever στο Παρίσι, αποσπώντας το πρώτο βραβείο.

Με στόχο την επεξήγηση του ιδιαίτερου και πρωτοποριακού concept, την δημιουργία υψηλού awareness και δυνατού impact & talkability, επιλέχθηκαν οχήματα επικοινωνίας και πρωτοποριακές ενέργειες που συνδύαζαν υψηλή κάλυψη και διαδραστικότητα, κυριολεκτικά “releasing the beast” σε όλα τα μέσα.

Η ενέργεια απέσπασε ψήφους τόσο από τους εκπροσώπους media της Unilever Ευρώπης, όσο και από τα συνεργαζόμενα agencies των υπολοίπων χωρών.