To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διπλή πρωτιά για τη JWT Athens

Διπλή πρωτιά για τη JWT Athens
Βραβεία σε Routes Europe 2016 και Routes World 2016 για την Β2Β καμπάνια "Aviation Marketing Delivered in a Novel way".
 
Με 2 πρώτα βραβεία στα σημαντικότερα συνέδρια αερομεταφορών διακρίθηκε η καμπάνια “Aviation Marketing Delivered in a Novel way” της JWT Athens για λογαριασμό του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Με κεντρική ιδέα τους καινοτόμους τρόπους marketing που προσφέρει ο ΔΑΑ στις συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρίες, δημιουργήθηκε μια νουβέλα με τίτλο “Lost & Found. An Aθenian story”.  Μια σπονδυλωτή ιστορία για τις συμπτώσεις και την τύχη, για ανθρώπους που ανακαλύπτουν το πεπρωμένο τους με ανεξήγητους και απροσδόκητους τρόπους. 14 κεφάλαια όπου κάθε ένα προσθέτει ένα νέο στοιχείο στην ιστορία που συνδέει το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας και την πόλη της Αθήνας, με τους χαρακτήρες της πλοκής.

Η καμπάνια αποτέλεσε βασικό συστατικό στην επιτυχία του ΔΑΑ και στα 2 συνέδρια αποσπώντας 2 πρώτα βραβεία στην κατηγορία επιβατικής κίνησης 4-20 εκατ.
 
Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing, του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, δήλωσε: “Και στις 2 φετινές κορυφαίες διεθνείς συναντήσεις αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών, τα Συνέδρια των Routes, ο  Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ανέβηκε στην κορυφή του αεροδρομιακού μάρκετινγκ, εκφράζοντας όλες τις θετικές εξελίξεις στον τομέα της επιβατικής κίνησης και στην αύξηση δρομολογίων και αεροπορικών εταιρειών, μέσω της καμπάνιας  «Aviation Marketing Delivered in a Novel way».

Η καμπάνια εστιάζει ευρηματικά στην έννοια "novel", τόσο από την άποψη της πρωτοπορίας, όσο και μέσα από μία...νουβέλα, μία ‘ιστορία’ που διαδραματίζεται στην Αθήνα, έγινε πραγματικό βιβλίο και προσφέρθηκε στις αεροπορικές εταιρείες. Χαιρόμαστε πολύ που η πάντα δημιουργική  συνεργασία μας με την JWT Athens αποτέλεσε φέτος το...πρωτοποριακό όχημα προς ακόμη μια σημαντική επιτυχία”.
 
Η Ζέφη Δεμέναγα, Client Service Director της JWTAthens, δήλωσε:  Ο πήχης κάθε χρόνο ανεβαίνει καθώς οι πρωτοποριακές στρατηγικές marketing του ΔΑΑ απαιτούν πρωτοποριακές ιδέες.  Είναι σπουδαίο να επιβραβεύεται η δουλειά μας και στο εξωτερικό και αυτό το οφείλουμε στην ασίγαστη επιθυμία του πελάτη μας για δημιουργικότητα out of the box που μας ταιριάζει, μας προκαλεί και μας εμπνέει πάντα για το καλύτερο.
TAGS: JWT, ΔΑΑ