To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δύο βραβεύσεις για τη Touchpoint Strategies στα Ermis Awards 2017

Δύο βραβεύσεις για τη Touchpoint Strategies στα Ermis Awards 2017

Δύο Ermis Silver, στις κατηγορίες Κοινωνία & Επιχειρηματικότητα και Υποστήριξη Στρατηγικών Marketing Προϊόντων, ήταν ο απολογισμός της Touchpoint Strategies στην πρώτη της συμμετοχή στα Ermis Awards 2017, ενώ συνολικά πέντε έργα της εταιρείας μπήκαν σε shortlist. Πρόκειται για την πρώτη χρονιά που η εταιρεία συμμετέχει στον πιο αναγνωρισμένο στην Ελλάδα θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία.

Συγκεκριμένα, με Ermis Silver βραβεύτηκε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «LG Αθλητές του Αύριο» που έχει ως στόχο να υποστηρίξει τη νέα γενιά αθλητών και έφερε 1.500 παιδιά και εφήβους σε επαφή με τους μέντορές τους, ενθαρρύνοντάς τους να συνεχίσουν να αθλούνται. Ermis Silver έλαβε και η καμπάνια επανακυκλοφορίας της μπύρας Μάμος #opwstote από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που ξύπνησε αναμνήσεις της πιο ιστορικής μπύρας της Ελλάδας, με την κυκλοφορία της στην πόλη που πρωτοδημιουργήθηκε, την Πάτρα, με την ίδια συνταγή.

Ο Ντίνος Αδριανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Touchpoint Strategies, δήλωσε σχετικά: «Οι δύο βραβεύσεις μας στα Ermis Awards, μετά από μόλις ένα χρόνο λειτουργίας, αποτελούν ηθική επιβράβευση για όλους μας στην Touchpoint Strategies και θέτουν τις βάσεις για υψηλότερους στόχους τις επόμενες χρονιές».