To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Frezyderm: Διάκριση στα Superbrands

Frezyderm: Διάκριση στα Superbrands
Η FREZYDERM κέρδισε τον τίτλο του Superbrand στην κατηγορία Προσωπικής Περιποίησης για το 2016 στα πλαίσια του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands, που πραγματοποιείται στη χώρα μας για πέμπτη φορά. 

Οι κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες Superbrands βραβεύθηκαν σε ειδική τελετή, στις 20 Μαρτίου 2017 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. 

Όπως δήλωσε η κα Γιώτα Δεμουζέ, Marketing Director FREZYDERM, «Είναι τιμή μας που σε ένα θεσμό διεθνούς κύρους και παγκόσμιας αναγνώρισης διακριθήκαμε και αναδειχθήκαμε ανάμεσα σε τόσο επιτυχημένες εταιρείες. Η επικοινωνία της κάθε εταιρίας, φανερώνει τη δουλειά και τις αξίες της. Η FREZYDERM θα συνεχίσει να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα αξιοποιώντας τα δεδομένα της σύγχρονης Κοσμητολογίας, καθώς και να αποδίδει ξεχωριστές εμπειρίες στους καταναλωτές. Σε μία ιδιαίτερη περίοδο που διανύουμε, είναι δέσμευση της εταιρείας μας να παραμείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας, έχοντας πάντοτε σα γνώμονα τις ανάγκες των καταναλωτών για υγιή και όμορφη επιδερμίδα».

Ο διαγωνισμός των Superbrands στην Ελλάδα εντάσσεται στα πλαίσια του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands και έχει ως στόχο να αναδείξει τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, βραβεύοντας και ενισχύοντάς τους Πρόκειται για έναν παγκόσμιο θεσμό που εκπροσωπείται σε 91 χώρες, ο οποίος πραγματοποιείται και στη χώρα μας και έχει ως σκοπό να αναδείξει τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα σε 39 κλάδους.

Μια εταιρία που αναδεικνύεται ως Superbrand προσφέρει στους καταναλωτές σημαντικά συναισθηματικά και φυσικά πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών της. Πλεονεκτήματα, τα οποία οι καταναλωτές θέλουν και αναγνωρίζουν και για τα οποία είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια ακριβότερη τιμή. 

Τα κριτήρια, με βάση τα οποία ψηφίζονται οι εταιρίες είναι η Αναγνωσιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης, η Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια και η Εταιρική Υπευθυνότητα.

TAGS: Frezyderm