To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Βραδιά διακρίσεων για τη DPG Digital Media

Βραδιά διακρίσεων για τη DPG Digital Media
Το μεγάλο ελληνικό ψηφιακό δίκτυο απέσπασε 13 βραβεία στα DIME 2016.

Η DPG Digital Media απέσπασε 13 στο σύνολο βραβεία στα φετινά Digital Media Awards, τα οποία και απονεμήθηκαν την Πέμπτη 16 Ιουνίου, επισφραγίζοντας στο μέγιστο την επιτυχημένη πορεία της για τρίτη συνεχή χρονιά.
 
Συγκεκριμένα, βραβεύτηκαν τα περισσότερα από τα properties, τα οποία και διαθέτει ή/και εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG:

Το CNN Greece κέρδισε 7 βραβεία στο σύνολο, 5 εκ των οποίων Χρυσά για τις κατηγορίες:

Best Outstanding New Project/Product, Best New Entry, Cross Platform Content, Best Responsive Site και Integrated Reporting για το Οδοιπορικό του CNN GREECE για το ταξίδι των προσφύγων από την Ειδομένη έως τη Γερμανία.

Επιπλέον, το CNN Greece απέσπασε και 2 ασημένια βραβεία για τις κατηγορίες: Best Use of Multimedia Features / Video– Photography για τη συνολική κάλυψη και παρουσίαση των επιθέσεων στις Βρυξέλλες, καθώς και για την κατηγορία Best Mobile Application, σε συνεργασία με την Warply η οποία και υλοποίησε το συγκεκριμένο app για λογαριασμό της DPG.

To Dutchesss Daily, το mini – site του Queen.gr, το οποίο και φέρει την υπογραφή της Δούκισσας Νομικού, απέσπασε 2 ασημένια βραβεία στις κατηγορίες: Best Special Issue και Best Launch & Re-launch Campaign (Publisher) για την καμπάνια λανσαρίσματος που υλοποιήθηκε από τη Lab14, εταιρεία του Ομίλου της DPG.

Το Queen.gr απέσπασε επιπλέον ένα ακόμη ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Best Native Advertising (Publisher) για την επιτυχή υλοποίηση της καμπάνιας Always της Procter & Gamble Ασταμάτητη#ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ.

Το Gossip-tv.gr, το κορυφαίο Lifestyle Μέσο του Ομίλου, κέρδισε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Best Use of Twitter για την εξαιρετική κάλυψη του διαγωνισμού της Eurovision 2015.

Το Newsbomb.gr, το οποίο και συνεχίζει να καταγράφει την υψηλότερη επισκεψιμότητα στο ελληνικό διαδίκτυο τους τελευταίους 18 μήνες, απέσπασε Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία Best Special Issue, για το Gift Guide του 2016, έναν εξαιρετικά χρήσιμο οδηγό Χριστουγεννιάτικων αγορών.

Tέλος, το Mothersblog.gr κέρδισε το Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία Best Engagement Strategy για τις «Μαμαδο-ιστορίες» ένα project του 2015, το οποίο και ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την «παρέα» των μαμάδων του Mothersblog.gr, καλώντας τες να μιλήσουν για τη δική τους προσωπική ιστορία μητρότητας.

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που οι καινοτόμες υπηρεσίες της DPG τόσο σε επίπεδο παραγωγής πρωτογενούς περιεχομένου όσο και σύλληψης και υλοποίησης ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας για τους πελάτες μας, αναγνωρίζονται όχι μόνο από την αγορά αλλά και από έναν θεσμό όπως τα DIME. Οι φετινές βραβεύσεις αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία για εμάς καθώς το νέο στρατηγικό εγχείρημα του Ομίλου, δηλαδή η λειτουργία του CNN στην ελληνική αγορά, επιβραβεύεται με τον καλύτερο τρόπο επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του brand και των μοναδικών του δυνατοτήτων για περαιτέρω ανάπτυξη», δήλωσε σχετικά η Τίνα Φερεντίνου, CEO της DPG Digital Media. «Βραβεύσεις όπως αυτές των Digital Media Awards αποτελούν για όλους τους ανθρώπους στην οικογένεια της DPG  ένα ακόμη κίνητρο για να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά να δημιουργούμε premium προϊόντα και υπηρεσίες τόσο για τους χρήστες μας όσο και για πελάτες και συνεργάτες μας».