To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Fiat: Ρεκόρ στα Cannes Lions 2014

Fiat: Ρεκόρ στα Cannes Lions 2014
 Fiat: Ρεκόρ στα Cannes Lions 2014

Πιο συγκεκριμένα, η Fiat κέρδισε βραβεία με καμπάνιες στις περιοχές EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), LATAM (Λατινική Αμερική) και NAFTA (Βόρεια Αμερική, Μεξικό και Καναδάς).

Στην περιοχή EMEA μεταδόθηκε το διαφημιστικό με τον τίτλο \"Yacht\" που είναι αφιερωμένο στο Fiat 500 Cult και κέρδισε το χάλκινο λιοντάρι στον τομέα «αυτοκίνητα» (έναν από τους τομείς στους οποίους διαιρείται η κατηγορία \"Film\"). Αυτό το διαφημιστικό δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett με σκηνοθέτη τον Ago Panini.

Εκτός από το χάλκινο λιοντάρι που κέρδισε το 500 Cult, η Fiat κέρδισε άλλα έξι λιοντάρια, ένα ασημένιο η Fiat USA για το λανσάρισμα του 500 στις ΗΠΑ και πέντε λιοντάρια – ένα χρυσό, δύο αργυρά και δύο χάλκινα- η Fiat Brazil.

TAGS: Creativity