To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κορυφαία διάκριση για McCann στα Golden Drum

Κορυφαία διάκριση για McCann στα Golden Drum
Κορυφαία διάκριση για McCann στα Golden Drum

Ως \"Agency Network of the Year\" βραβεύτηκε το McCann Worldgroup στα 20α Ετήσια Golden Drum Awards, του πιο διάσημου φεστιβάλ διαφήμισης της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης που βραβεύει τα σπουδαιότερα έργα της κάθε χρονιάς σε παγκόσμιο επίπεδο στις κατηγορίες print, TV, digital, public relations, mobile και integrated.

Το \"Agency Network of the Year\" είναι ένα ειδικό βραβείο που απονέμεται στην εταιρεία με τις περισσότερες διακρίσεις ανά υποψηφιότητα. Συνολικά, η McCann Erickson έλαβε δύο Grand Prix, πέντε χρυσά Βραβεία και έντεκα Αργυρά. Τα Grand Prix απονεμήθηκαν στην McCann Βουκουρεστίου για την καμπάνια Rom (\"Bucharest Not Budapest”) και McCann Εσθονίας για την καμπάνια KredEx.

\"Αυτή είναι μια εξαιρετική διάκριση για το region μας και όλα τα γραφεία μας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη\", δήλωσε ο Gustavo Martinez, President of McCann Worldgroup, Europe and Asia Pacific και Member of the Office of the Chairman. \"Η ομάδα έχει κάνει μια θαυμάσια δουλειά συνεισφέροντας όχι μόνο στην επιτυχία των πελατών μας, αλλά και στην προσπάθεια να εδραιωθεί η φήμη μας ως ένα από τα καλύτερα agencies στην περιοχή\".

\"Είναι εξαιρετική τιμή και μία από τα πιο ικανοποιητικές στιγμές στην καριέρα μου. Αυτή είναι μια θαυμάσια επιβεβαίωση του τι μπορεί να συμβεί όταν χτίζεται ένα κλίμα συναδελφικότητας και συνεχούς προσήλωσης στη διεκπεραίωση έργου υψηλής ποιότητας\",  δήλωσε ο Adrian Botan, VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central and Eastern Europe.

\"Είμαστε περήφανοι για τη συνεισφορά τόσων πολλών agencies από όλο το region\", δήλωσε ο Richard Bonner-Davies, President, Central and Eastern Europe, McCann Worldgroup. \"Και, το μεγάλο έργο που βραβεύεται απόψε δεν είναι αποτέλεσμα ενός ή δύο brands, αλλά ενός ευρύτατου φάσματος πελατών μας\".

Εκτός από το βραβείο Golden Drum, το 2013 το McCann Wordgroup ενίσχυσε τη  διεθνή του αναγνώριση  μέσω των παρακάτω βραβείων:

•    Spikes Asia Festival of Creativity στην Σιγκαπούρη, όπου το McCann Worldgroup διακρίθηκε ως “Network of the Year” και η McCann Melbourne ως «Agency of the Year»
•    Cannes Lions International Festival of Creativity, όπου το δίκτυο κατάφερε μία άνευ προηγουμένου διάκριση, κερδίζοντας πέντε Grand Prix και κάνοντας τη καμπάνια για τη Metro Trains Australia “Dumb Ways to Die”, την πιο πολυβραβευμένη καμπάνια στην ιστορία του θεσμού
•    ADC Awards 2013 στη Νέα Υόρκη, όπου η McCann New York κέρδισε το βραβείο «Agency Of The Year»
•    Webby Awards, όπου το McCann Worldgroup κέρδισε τα περισσότερα βραβεία από οποιοδήποτε άλλο δίκτυο
•    D&AD Awards, όπου η McCann Melbourne αναγνωρίστηκε ως το πιο πολυβραβευμένο agency και το “Dumb Ways to Die” ως η πιο πολυβραβευμένη καμπάνια στην ιστορία του θεσμού
•    Global One Show Awards, όπου διακρίθηκε με το βραβείο Best Of Shows
•    Τέλος, η διεθνής αναγνώριση από τα EFFIE Awards, όπου το McCann Worldgroup κατετάγη ως το τρίτο πιο αποτελεσματικό δίκτυο στον κόσμο.

TAGS: Global News