To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mars: Διάκριση στα Cannes Lions 2014

Mars: Διάκριση στα Cannes Lions 2014
Mars: Διάκριση στα Cannes Lions 2014

Η εταιρεία διακρίθηκε για την καμπάνια της Pedigree® Νέας Ζηλανδίας και για τις Αυστραλιανές ραδιοφωνικές εκστρατείες των M&M’S®, με την κάθε καμπάνια να κατακτά πλήθος Silver Awards στην κατηγορία του ραδιοφώνου.

Από το 1990, η Mars έχει κερδίσει περισσότερα από 100 βραβεία στα Cannes Lions σε διάφορες κατηγορίες (12 Χρυσά, 34 Ασημένια, 64 Χάλκινα και 2 βραβεία Lions στην κατηγορία Creative Effectiveness), συμπεριλαμβανομένου του Radio Grand Prix 2007 για την διαφήμιση SNICKERS® ‘Hoedown’ καθώς και αυτό του Advertiser of the Year 2012. Τα βραβεία του 2014 αναγνωρίζουν τη δημιουργικότητα των επιχειρησιακών τμημάτων της Mars για τις κατηγορίες: σοκολάτας, τσίχλας και petcare.

Ο Chief Marketing Officer της Mars Inc., Bruce McColl, σημείωσε για τη διάκριση της εταιρείας: \"Ως εταιρεία, πιστεύουμε στη δύναμη της δημιουργικότητας. Είναι σπουδαίο οι καμπάνιες που αντιπροσωπεύουν αγαπημένες διεθνείς μάρκες να αναγνωρίζονται για άλλη μία φορά. Αυτή η αναγνώριση αποδεικνύει ότι η Mars έχει ταλαντούχα στελέχη και συνεργάτες και επιβεβαιώνει την πρόκληση που έχουμε θέσει εσωτερικά για τη δημιουργία εκστρατειών που τραβούν την προσοχή και παράλληλα είναι αποτελεσματικές\".