To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Βγήκαν οι φιναλίστ των IMC European Awards

Βγήκαν οι φιναλίστ των IMC European Awards
Βγήκαν οι φιναλίστ των IMC European Awards

Στην επιλογή των 45 φιναλίστ που θα διαγωνιστούν στα φετινά IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, προχώρησε η κριτική επιτροπή των Βραβείων, με το Ηνωμένο Βασίλειο να ηγείται στον αριθμό τελικών συμμετοχών (19) και να ακολουθούν Ολλανδία (10), Βέλγιο (8), Τσεχία (4), Ιρλανδία (3) και Ισπανία (1). Από την πλευρά των φιναλίστ, οι BBDO (Βέλγιο), Geometry Global (Ην. Βασίλειο), Ogilvy & Mather Amsterdam και Publicis (Ιρλανδία), είναι υποψήφιες σε τρεις κατηγορίες έκαστη, για τις καμπάνιες “Ethias Neigborhood Fixers”, “Triumph Essence Launch at Selfridges”, “Why wait until it\'s too late” και “When it rains it pours” αντίστοιχα.  Παράλληλα, 24 ανεξάρτητες εταιρείες από 6 χώρες επιλέχθηκαν σαν φιναλίστ.

«Η σκέψη πέρα από τα συνηθισμένα, ήταν ο οδηγός για τους συμμετέχοντες στα IMCC 2013 Awards. Μέσα σε οικονομικούς περιορισμούς που επικρατούν στην Ευρώπη, μια σειρά από εντυπωσιακές integrated καμπάνιες επιλέχθηκαν για την τελική φάση της διοργάνωσης, καθώς συνδύασαν δημιουργικότητα, αποτελεσματικότητα και audience engagement» τόνισε η Chairman  του IMCC, Fiona Moore.

Από την πλευρά της, η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Renate Vogt, επισήμανε τα ακόλουθα: «Αυτή τη χρονιά, η κρίση υποχρέωσε τις εταιρείες να αξιολογήσουν με προσοχή την ποιότητα των συμμετοχών τους και ξοδέψουν χρόνο για να τις προετοιμάσουν».