To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

E-Business Forum από το ΕΙΠ της ΕΕΔΕ

E-Business Forum από το ΕΙΠ της ΕΕΔΕ
E-Business Forum από το ΕΙΠ της ΕΕΔΕ

Με σκοπό την ενημέρωση για την παρούσα κατάσταση και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών (case-studies) ηλεκτρονικού επιχειρείν, την ανάδειξη νέων επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και την ανάλυση των βασικών θεμάτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη γενικά του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στη χώρα μας, διοργανώνεται το 11ο E-Business Forum.

Το E-Business Forum διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν - ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Greca και του ΣΕΠΕ και με τη συνεργασία του ΣΕΚΕΕ, την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015 και ώρα 9.00, στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Ειδικότερα, το 11ο E-Business Forum εστιάζει το ενδιαφέρον του στους παρακάτω τομείς:

  • Ηλεκτρονικά νομίσματα και ηλεκτρονικές πληρωμές

        Τι είναι τα ηλεκτρονικά νομίσματα, τα οφέλη και οι κίνδυνοι. Η κατάσταση σήμερα, περιπτώσεις και παραδείγματα που λειτουργούν. Το παρόν και το μέλλον των ηλεκτρονικών πληρωμών, οι μέθοδοι και το πλαίσιο εφαρμογής. Σύγκριση με την κατάσταση στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες.

  • Digital Marketing

Θα παρουσιασθούν βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας και προβολής μέσω social networks και community sites, καθώς και case-studies ελληνικών επιχειρήσεων που αξιοποιούν το διαδραστικό μάρκετινγκ.

  • Ελληνικά Cases Βέλτιστων Πρακτικών

        Τα case-studies επικεντρώνονται στην παρουσίαση πραγματικών αποτελεσμάτων (π.χ. μείωση κόστους, ανάπτυξης πωλήσεων, εξαγωγική δραστηριότητα, στενή σχέση με πελάτες κλπ.) Ελληνικών επιχειρήσεων μέσω του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Β2Β και B2C και τραπεζών που προσφέρουν ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

  • Έρευνες on-line καταναλωτών

        Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των μεγαλύτερων ερευνών για την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών, καθώς και το πώς οι Έλληνες αντιμετωπίζουν τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα.

  • E-Business Integration

        Διευθυντές διαφόρων διευθύνσεων (π.χ. logistics, πωλήσεις, οικονομική, μάρκετινγκ κλπ.) παρουσιάζουν περιπτώσεις στο πως αξιοποιήθηκε το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν από συγκεκριμένες διευθύνσεις και στο πως ολοκλήρωσαν τις νέες τεχνολογίες και αναβάθμισαν τις υπάρχουσες διαδικασίες / λειτουργίες.

  • Mobile Commerce

        Παρουσιάζονται εφαρμογές, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές που αφορούν την αξιοποίηση του κινητού σε στρατηγικές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για το mobile office αλλά και προχωρημένες υπηρεσίες προς καταναλωτές.

  • Digital Media & Publishing

        Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο χώρο των ψηφιακών μέσων και των μέσων ενημέρωσης. Οι επιχειρηματικές προκλήσεις και ευκαιρίες στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης, η προσαρμογή στα μοντέλα διαφήμισης και προώθησης, άμεσοι και έμμεσοι τρόποι ενίσχυσης των πωλήσεων.

  • Νέα Επιχειρηματικότητα στο Διαδίκτυο

        Νέοι διαδικτυακοί επιχειρηματίες παρουσιάζουν τα καινοτόμα επιχειρηματικά  τους μοντέλα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και τις εμπειρίες τους στα πρώτα βήματα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.

Επίσης, φέτος για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθούν:

  • Workshops

Κορυφαίοι επαγγελματίες θα παρουσιάσουν τις πιο σύγχρονες πρακτικές, τεχνικές και εργαλεία για ψηφιακές πωλήσεις και marketing:  customer engagement, εστιασμένο marketing, επιχειρηματικά σχέδια, αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων, κλπ.

  • Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης

Εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, των τραπεζών, του εμπορίου και των επαγγελματιών θα συζητήσουν για τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τα ηλεκτρονικά νομίσματα από τη σκοπιά των κλάδων που εκπροσωπούν

Χορηγοί του 11ου E-Business Forum είναι οι Cardlink, Eurobank, Eventora, First Data, MasterCard, Mellon Technologies, Payzone Hellas A.E., και Softweb. Χορηγοί επικοινωνίας: adbusiness, Business Today, Com Today, Manager και LIFO. Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας: advertising.gr, BusinessNews.gr και SofokleousIn.gr. Τηλεοπτικός χορηγός το SBC TV.