To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΙΜΑΔ-ΕΕΔΕ: Η επόμενη μέρα των εργαζόμενων

ΕΙΜΑΔ-ΕΕΔΕ: Η επόμενη μέρα των εργαζόμενων
ΕΙΜΑΔ-ΕΕΔΕ: Η επόμενη μέρα των εργαζόμενων

Κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας με θέμα «Αναδιοργάνωση – η επόμενη μέρα για τους εργαζομένους», διεξήχθη συζήτηση στην οποία συμμετείχαν η πρόεδρος της ΔΕ του ΕΙΜΑΔ, κ. Μαίρη Γεωργιάδου και οι κ.: Βερώνη Παπατζήμου Γενική Διευθύντρια Τμ. Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG, Γεωργία Καλεμίδου, Υποδιευθύντρια Τμ. Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG, Αλέξανδρος Τζαδήμας Human Resources Director στην Colgate Palmolive Southern Europe, Λία Βασιλάκη Chief Human Resources Officer στην Intracom Holdings και Άννα Θεοδωρίδου Finance & Administration Executive.

Όπως προέκυψε από τη συζήτηση, οι επιχειρήσεις που αποτυγχάνουν να προετοιμαστούν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις επιδράσεις των «βίαιων» και συχνά ελλιπώς δικαιολογούμενων αλλαγών, βρίσκονται σε κατάσταση πανικού και δέχονται τις αρνητικές επιπτώσεις στη φήμη τους, στα αποτελέσματα τους, στη δέσμευση των εργαζομένων που παραμένουν και, το κυριότερο, στην εμπιστοσύνη.

Δεδομένου ότι οι μεγάλες αλλαγές και οι αναδιοργανώσεις με μείωση προσωπικού αναμένεται να συνεχιστούν, καθώς επίσης και ότι οι αναδιοργανώσεις των προηγούμενων χρόνων βρήκαν τους περισσότερους Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού ανέτοιμους να αντεπεξέλθουν στις δραματικές εξελίξεις και να αντιμετωπίσουν τις απολύσεις, χρειάζεται πλέον προετοιμασία και κατανόηση του ρόλου που αναμένεται να έχει ο Διευθυντης Α.Δ. στο μέλλον στις αναδιοργανώσεις.

Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν, το στέλεχος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού έχει τη δυνατότητα να γίνει πιο αποτελεσματικό και να λειτουργήσει σαν «σύμβουλος» ειδικός σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού προς την επιχείρηση. Συγκεκριμένα, μπορεί να συνεργαστεί σε στρατηγικό επίπεδο με τον επιχειρηματία, τη Γενική Διεύθυνση και τους Προϊσταμένους για τη λήψη αποφάσεων αναδιοργάνωσης και απομάκρυνσης εργαζομένων και να συμβάλει ενεργά, αναπτύσσοντας κατάλληλα «εργαλεία» για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση επικοινωνιακού πλάνου προς όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τον τρόπο επικοινωνίας, τους λόγους για τις αποφάσεις των απομακρύνσεων, τις εναλλακτικές λύσεις για όσους αποχωρούν και για όσους παραμένουν, καθοδηγώντας παράλληλα τους Προϊσταμένους που θα εμπλακούν στην επικοινωνία αυτή.

Επιπλέον, μπορεί να προτείνει και να υιοθετήσει σύγχρονους τρόπους ηθικής και ψυχικής υποστήριξης των απολυομένων σε συνεργασία με εξειδικευμένους συμβούλους, να αναπτύξει τις κατάλληλες ικανότητες που απαιτούνται σήμερα και στον μέλλον προκειμένου να λειτουργεί προνοητικά, με διορατικότητα και ευελιξία, με ειλικρίνεια, αυθεντικότητα και εμπιστοσύνη στις αρχές και αξίες του, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση και να μεριμνήσει για τη διασφάλιση της φήμης, του κύρους και της εμπιστοσύνης προς την επιχείρηση και τη Διοίκηση.