To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

KPMG: Συμπόσιο για το Ανθρώπινο Δυναμικό

KPMG: Συμπόσιο για το Ανθρώπινο Δυναμικό
KPMG: Συμπόσιο για το Ανθρώπινο Δυναμικό

Κατά τη διάρκεια του συμποσίου, που πραγματοποιήθηκε στις 14 Φεβρουαρίου, ο Dr. Fons Trompenaars μίλησε για το ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού στην καινοτομία κατά τη διάρκεια της κρίσης, καθώς και για την εναρμόνιση των διλημμάτων μέσα στην επιχείρηση ώστε να παραχθεί αξία. Στην ομιλία του τόνισε, μεταξύ άλλων πως... «τίποτα δεν είναι καλύτερο από μια κρίση για να γίνουμε καινοτόμοι» και συνέχισε, λέγοντας πως καινοτομία είναι ο συνδυασμός αξιών που δεν μπορούν να ενωθούν εύκολα.

Ανέφερε επίσης, ότι ο ελληνικός και ο γενικότερα ο δυτικός τρόπος σκέψης, βασίζονται σε ένα διπολικό μοντέλο, στο οποίο πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα σε 2 λύσεις. Με αυτό τον τρόπο όμως δεν μπορείς να πάρεις αξία. Για να μπορεί να είναι κάποιος καινοτόμος, χρειάζεται να συσχετίσει 2 αντίθετες έννοιες, να αναζητήσει λύσεις που να συσχετίζουν τα 2 άκρα, πετυχαίνοντας ενσωμάτωση και όχι ισορροπία. Στο ανθρώπινο δυναμικό, αυτό αντικατοπτρίζεται με την επιλογή διαφορετικών ανθρώπων (ηλικία, background, εθνικότητα) μέσα στην επιχείρηση.

Λίγο νωρίτερα ο Οικονομολόγος και Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Πλάτων Τήνιος, ανέλυσε τις τρέχουσες εξελίξεις στο ασφαλιστικό, αναφέροντας ότι οι συνεχείς αλλαγές των νόμων και οι συνεχείς ανατροπές με μειώσεις μισθών χωρίς σαφήνεια, προκαλούν σύγχυση και αβεβαιότητα. Επίσης σημείωσε ότι, ακόμη και μετά το 2010, η Ελλάδα έχει ένα «απολύτως μονολιθικό σύστημα, που παραμένει φρουρός των παλαιών κεκτημένων αντί συμπαραστάτης της νέας ανάπτυξης». Τέλος κατέληξε ότι το κρίσιμο ζήτημα στις συντάξεις δεν είναι  η χρηματοδότηση, ούτε ο ρόλος του κράτους αλλά η ποιότητα διακυβέρνησης.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου υπήρξε και πάνελ συζήτησης με θέμα «Αξιοποιώντας τη γνώση του σήμερα για να διασφαλίσουμε την επιτυχία του αύριο» με συντονιστή τον κ. Λευτέρη Χαλουλάκο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ελλάδος και Κύπρου της Kraft Foods και συμμετέχοντες τους Δημήτρη Αρτικόπουλο, Vice President, Human Resources / Organizational Development του AB Βασιλόπουλος, Εύα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου S&B Βιομηχανικά Ορυκτά, Μανώλη Θεοδωράκη, Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού & Διοικητικών Υπηρεσιών της Toyota Ελλάς, Ελένη Κυρίμη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Ελλάδα & Κύπρου της JTI Hellas και Αντώνη Παπαχρίστου, Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού, Housemarket (ΙΚΕΑ).

Στη συνέχεια η ψυχολόγος Αλεξάνδρα Καππάτου μίλησε για την ερμηνεία των συναισθημάτων σε περιόδους αλλαγών, ενώ η Διευθύνουσα Σύμβουλος Νοτιοανατολικής Ευρώπης της UCB, Αθανασία Γκιουλέκα, επικεντρώθηκε στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να κρατήσουν τους «καλύτερούς σας» σε δύσκολες εποχές.

Το συμπόσιο έκλεισε με την ομιλία της, η Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Citi Ελλάδος, Αγγελική Χριστοφορίδου, που είχε θέμα τη «Διαχείριση της ολοκλήρωσης μιας κρίσιμης διαδικασίας». Στο πλαίσιο του Συμποσίου απονεμήθηκαν για 11η συνεχή χρονιά και τα Βραβεία Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG σε εταιρείες που ανέλαβαν σημαντικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού. Οι τρεις εταιρείες που βραβεύτηκαν φέτος είναι οι ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στην κατηγορία «Διαχείριση Αλλαγών», η ELGEKA στην κατηγορία «Διαχείριση της Απόδοσης, Αποδοχών και Παροχών» και η METRO AEBE στην κατηγορία «Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού».

Με αφορμή τη συμπλήρωση των 20 ετών υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG στην Ελλάδα, οργανώθηκε δραστηριότητα με τη συμμετοχή όλων των συνέδρων, οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα πολύ μεγάλο κολάζ, με στόχο να μαζευτούν όσα περισσότερα προϊόντα γίνεται για τα Παιδικά Χωριά SOS. Τα προϊόντα αποτελούν ευγενική προσφορά μεγάλης ελληνικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Χορηγοί του 15ου Συμποσίου Ανθρώπινου Δυναμικού ήταν οι εταιρείες KRAFT FOODS, SCAN, VESTAS, AVON, CINITRON και REVOIL. Χορηγός επικοινωνίας ήταν η Direction, με τα adbusiness και BusinessToday.