To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το πρώτο ACEF από την εταιρεία Secret Key

Το πρώτο ACEF από την εταιρεία Secret Key
Το πρώτο ACEF από την εταιρεία Secret Key

Στο πλαίσιο των δράσεων για την ενίσχυσης της ποιοτικής προσφερόμενης εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η Secret Key, αποκλειστική αντιπρόσωπος της βραβευμένης αμερικάνικης πολυεθνικής Porter Henry & Co σε Ελλάδα, Κύπρο, Βαλκάνια και Τουρκία, διοργανώνει στην Αθήνα το πρώτο μονοήμερο \"Διεθνές Φεστιβάλ για την Εμπειρία του Πελάτη\" (Athens 1st Customer Experience Festival ), την Παρασκευή 4 Απριλίου στο Ξενοδοχείο Πεντελικόν στην Κηφισιά.

Το Athens Customer Experience Festival (ACEF 2014), το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του International Customer Service Association (ICSA- USA), θα αποτελέσει το εφαλτήριο για τη γνωστοποίηση και την ανταλλαγή κορυφαίων πρακτικών στην Διαχείριση της Εμπειρίας των Πελατών, από εκπροσώπους πολλών χωρών και ηπείρων.

Το πρόγραμμά του περιλαμβάνει εισηγήσεις, εκπαιδευτικά εργαστήρια, virtual retail tours σε Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, καθώς και μέτρηση της ικανοποίησης του κοινού μέσα από live μετρήσεις ερευνητικής εταιρίας, που θα αναδείξει τους κορυφαίους ομιλητές.

Μεταξύ των ομιλητών, θα βρίσκεται η Customer Service Strategist & Πρόεδρος του ICSA (USA), Kay Valenzuela, η οποία θα αναφερθεί στην «Καινοτομία στο σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη».

Τους διεθνείς συντελεστές θα πλαισιώσουν 10 εγχώριες πρακτικές κορυφαίων ανά κλάδο Ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών.

Η Direction Εκδοτικός Οργανισμός είναι Χορηγός Επικοινωνίας του Φεστιβάλ με τα adbusiness, retailbusiness και advertising.gr.