To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ξανακτίζοντας το δικαίωμα στο όνειρο

Ξανακτίζοντας το δικαίωμα στο όνειρο
Ξανακτίζοντας το δικαίωμα στο όνειρο

Έρευνα της MRB Hellas για τις μάρκες και την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα του σήμερα, παρουσίασε την Πέμπτη (21/2/) ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Α. Μαύρος, στη διάρκεια της εκδήλωσης με θέμα «Ξανακτίζοντας το δικαίωμα στο όνειρο». Η συγκεκριμένη εκδήλωση, εντάσσεται στο πλαίσιο της σειράς εκδηλώσεων «Marketing Matters» που διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ.

Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας, ήταν ακόλουθα:    

• Οι καταναλωτές επαναξιολογούν τις καταναλωτικές τους προτεραιότητες.
• Οι μάρκες πρέπει να θυμίσουν ή να επαναδιατυπώσουν το αξιακό τους πλαίσιο και να ορίσουν τις ανάγκες που καλύπτουν.
• Κάθε αγορά σήμερα –ανεξάρτητα από την αξία της– συνιστά επένδυση για τον καταναλωτή.
• Στη νέα ψηφιακή εποχή οι μάρκες πρέπει να μάθουν να μιλάνε «Με» τον καταναλωτή και όχι «Στον» καταναλωτή.
• Η καινοτομία δεν είναι μόνο ξαφνικές φωτισμένες ιδέες, είναι αποτέλεσμα συστηματικής νοοτροπίας του οργανισμού, αποτελεί μέρος της εταιρικής του κουλτούρας.
• Η μελέτη αγορών σε ύφεση καταδεικνύει ότι μάρκες που αφουγκράστηκαν, κατανόησαν, στήριξαν και αντέδρασαν άμεσα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του καταναλωτή τους, βγήκαν αλώβητες από την κρίση και έθρεψαν πρώτες τους καρπούς των προσπαθειών τους στο στάδιο της ανάκαμψης.

Στο χαιρετισμό του, ο κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ, αναφέρθηκε στον σκοπό των Marketing Matters, που είναι η συστηματική μεταφορά γνώσης και η αποτύπωση των τάσεων σε τομείς αιχμής του μάρκετινγκ.

Χορηγός δημιουργικού της εκδήλωσης ήταν η Cream, χορηγοί επικοινωνίας η εφημερίδα Κέρδος, τα περιοδικά adbusiness, Manager, Retail και Business Today και χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας τα advertising.gr και palo.gr.