To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

24MEDIA: Λανσάρει τα FashionKIT και HomeKIT

24MEDIA: Λανσάρει τα FashionKIT και HomeKIT

Μετά την επιτυχημένη άφιξη του SportKIT.gr, το Σεπτέμβριο του 2015, η 24MEDIA λανσάρει στην ελληνική αγορά 2 ακόμα μεγάλα προϊοντικά brands, το FashionKIT & το HomeKIT, αποδεικνύοντας ακόμη μία φορά, πως η συνεχής ανάπτυξη και οι επενδύσεις σε νέες υπηρεσίες αποτελούν κύριο μέλημα του ομίλου.

Επιπλέον, με το re-design του SportKΙΤ, της ψηφιακής πλατφόρμας η οποία δίνει την δυνατότητα στο χρήστη να βρει με τον πλέον εύχρηστο τρόπο τα καλύτερα αθλητικά προϊόντα της αγοράς, οι χρήστες, μπορούν να προηγηθούν σε περισσότερα από 300Κ προϊόντα εύχρηστα και αποτελεσματικά.

Από την 1η Φεβρουαρίου το καταναλωτικό κοινό μπορεί να επισκεφτεί το FashionKIT.gr, μία νέα καινοτόμο ψηφιακή υπηρεσία η οποία συγκεντρώνει τα καλύτερα ρούχα και παπούτσια της αγοράς από τα μεγαλύτερα ελληνικά και ξένα e-shops​. Τα μεγαλύτερα fashion brands της αγοράς, καθημερινές προτάσεις για όλες τις νέες τάσεις της μόδας και τα πάντα γύρω από το γυναικείο, ανδρικό αλλά και παιδικό ντύσιμο είναι πλέον συγκεντρωμένα σε ένα προορισμό, με προσφορές έως 90%.

Παράλληλα, τo HomeKIT.gr συγκεντρώνει όλα τα είδη σπιτιού σε ένα προορισμό, για εσωτερική και εξωτερική διακόσμηση. Μία τεράστια γκάμα προϊόντων καθώς και όλες οι νέες τάσεις της διακόσμησης παρουσιάζονται σε ένα user-friendly ψηφιακό περιβάλλον καλύπτοντας άμεσα τις καταναλωτικές ανάγκες.

Ο Βασίλης Κωστόπουλος, Senior e-commerce executive της 24MEDIA δήλωσε: “Κάθε νέο βήμα της στρατηγικής μας στο e-commerce έρχεται να συμπληρώσει το προηγούμενο έχοντας ως πυλώνα τα απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα τρία αυτά brands καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού έχοντας πάνω από 250 online καταστήματα και 750 χιλιάδες προϊόντα. Σκοπός μας είναι η ολοκληρωμένη προσέγγιση του επισκέπτη-καταναλωτή ενώ αμφίδρομα δίνουμε την ευκαιρία στα ηλεκτρονικά καταστήματα να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε ένα premium κοινό μέσα από αμιγώς στοχευμένες ενέργειες”. 

TAGS: 24MEDIA