To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αυξημένα διαφημιστικά έσοδα για το Facebook

Αυξημένα διαφημιστικά έσοδα για το Facebook
Αυξημένα διαφημιστικά έσοδα για το Facebook

Το social media δίκτυο υποστήριξε πως τα συγκεκριμένα έσοδα έφτασαν στα 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αποτελώντας πλέον το 80% του συνολικού διαφημιστικού του τζίρου, από το περσινό 69%. Τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα ανήλθαν σε 5,64 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά 3,60.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε η chief operating officer του δικτύου, Sheryl Sandberg, η εταιρεία επένδυσε στη μετατόπιση προς το mobile, που αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Καθώς πορευόμαστε μέσα στο 2016, είναι ξεκάθαρο πως οι καταναλωτές στρέφονται στο mobile και οι επιχειρήσεις οφείλουν να ακολουθήσουν. Οι Marketers καταλαβαίνουν πως για να φτάσουν στο κοινό τους, το mobile αποτελεί βασική προϋπόθεση».