To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αύξηση για τη digital display δαπάνη

Αύξηση για τη digital display δαπάνη
Αύξηση για τη digital display δαπάνη

Τα 80 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το 2014, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas. Πρόκειται για αύξηση ύψους 6% συγκριτικά με το 2013, η οποία σε σημαντικό βαθμό οφείλεται στη σημαντική άνοδο (+12% QoQ) της δαπάνης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2014.

Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες απέσπασαν για μια ακόμα φορά το μεγαλύτερο μερίδιο της δαπάνης, ξεπερνώντας το 23% της συνολικής digital display δαπάνης για το 4ο τρίμηνο του έτους και το 21% σε επίπεδο έτους.

Στη δεύτερη θέση εδραιώνονται τα καταναλωτικά προϊόντα, με μερίδιο 17% στο έτος. Δυναμικός εμφανίζεται και ο κλάδος του retail, με αύξηση έτους 33%.

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas, εντυπωσιακή είναι η υιοθέτηση του video από τους διαφημιζομένους, αφού άγγιξε τα 3 εκατομμύρια ευρώ μέσα στο 2014, αποτελώντας πλέον το 4% της συνολικής display δαπάνης.