To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Bayer: Αναζητά ψηφιακό συνεργάτη

Bayer: Αναζητά ψηφιακό συνεργάτη
Bayer: Αναζητά ψηφιακό συνεργάτη

Σε αναζήτηση νέας digital creative και media συνεργάτιδας εταιρείας βρίσκεται η Bayer, καθώς επιδιώκει να παρουσιάσει μια αλλαγή στη \"marketing κουλτούρα\" της. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η γερμανική φαρμακευτική εταιρεία ψάχνει συνεργάτιδες εταιρείες για το τμήμα Bayer Consumer Care (BCC), το οποίο περιλαμβάνει τα brands Bayer Aspirin, Claritin, Afrin και Midol.

Η Bayer συνεργάζεται ήδη με τις JWT και BBDO για brands όπως τα Merck, AlkaSeltzer και Berocca, ενώ η MediaCom του ομίλου WPP χειρίζεται το σύνολο των media. Σύμφωνα με το RFP που έχει αποστείλει στους ενδιαφερόμενους, αναζητά εξάπλωση πέρα από την \"παραδοσιακή προσέγγιση\" στα media και ειδικότερα στην τηλεόραση.