To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BuzzFeed: Αντιδρά στον περιορισμό του NewsFeed του Facebook

BuzzFeed: Αντιδρά στον περιορισμό του NewsFeed του Facebook
Το BuzzFeed αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του σε ότι αφορά την ενημέρωση μέσω Facebook, έπειτα από τη σειρά ενεργειών που ανακοίνωσε το social δίκτυο, οι οποίες μπορούν να περιορίσουν την ικανότητα των publishers να φτάσουν στο κοινό τους.

Ο ψηφιακός εκδότης, που πολύ συχνά βασίστηκε στο Facebook για να επικοινωνήσει με το κοινό του, προχώρησε στην αγορά διαφημίσεων στο social δίκτυο τις προηγούμενες ημέρες, με στόχο να προσελκύσει αναγνώστες στη δική του εφαρμογή και να πετύχει μια πιο direct σχέση μαζί τους.

"Το Facebook τραβάει τα νέα μακριά από το News Feed, ωστόσο έχουμε τη λύση" ανέφερε η διαφήμιση του BuzzFeed στο Facebook, προτρέποντας τους χρήστες να "κατεβάσουν" την εφαρμογή του. "Το ενδιαφέρον για την ενημέρωση είναι μεγαλύτερο παρά ποτέ και θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους πιστούς αναγνώστες μας, αλλά κι αυτούς που δεν έχουμε αποκτήσει ακόμα, πως αυτές οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν την ικανότητά μας να συνδεθούμε μαζί τους" ανέφερε εκπρόσωπος του BuzzFeed.

Η καμπάνια του συγκεκριμένου publisher εκφράζει τον τρόπο με τον οποίο αντέδρασαν οι περισσότεροι εκδότες, όταν το Facebook έκανε γνωστό την προηγούμενη εβδομάδα πως θα περιορίσει τη θέση των posts από brands και publishers, προκειμένου να ενισχύσει εκείνα που προέρχονται από φίλους και οικογενειακούς χρήστες.