To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Digital αναθεώρηση από την Chrysler

Digital αναθεώρηση από την Chrysler
Digital αναθεώρηση από την Chrysler

Τον Μάιο του 2010 η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε συνεργασία με τη SapientNitro, η οποία είχε κληθεί να διαχειρίζεται τις interactive δραστηριότητες των μαρκών Chrysler, Dodge, Ram Truck και Jeep.

Σήμερα, η Sapient έχει εξαγοραστεί από τον όμιλο Publicis, έχει μετατραπεί σε Publicis.Sapient και αναμένεται να υπερασπιστεί το δικαίωμά της, χωρίς όμως τον VP της marketing και digital strategy, Craig Daitch, ο οποίος επέβλεπε τον λογαριασμό της Fiat Chrysler Automobiles μέχρι πρόσφατα κι αποχώρησε για να ενταχθεί στη Chevrolet.

Από τον Ιανουάριο του 2010, η Chrysler συνεργάζεται δημιουργικά με την ανεξάρτητη Wieden & Kennedy.