To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Doritos: Ξεχώρισε σε mentions στο φετινό Super Bowl

Doritos: Ξεχώρισε σε mentions στο φετινό Super Bowl
Doritos: Ξεχώρισε σε mentions στο φετινό Super Bowl

Η Doritos αποτέλεσε το brand με τις περισσότερες αναφορές στα social media, στη διάρκεια του φετινού Super Bowl, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η social media analytics υπηρεσία Brandwatch. Η μάρκα τσιπς, που προσκάλεσε τους καταναλωτές να δημιουργήσουν το Super Bowl διαφημιστικό της, έλαβε περισσότερες από 89.000 αναφορές, ενώ το παιχνίδι προβαλλόταν live στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τα brands που ακολούθησαν σε αναφορές ήταν τα Pepsi (με περισσότερες από 38.000) και Pokemon (ξεπέρασε τις 27.000). Αξίζει να σημειωθεί η παρουσία της μάρκας Avocados από το Μεξικό, η οποία έλαβε τις περισσότερες αναφορές (75%) από γυναίκες, ενώ το Pokemon ήταν αυτό που συγκέντρωσε την πλειοψηφία των αναφορών του από άντρες.

Το hashtag που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο ήταν το  #PuppyMonkeyBaby, το οποίο αναφερόταν στο Mountain Dew. Επιπλέον, η έρευνα υπέδειξε στις μάρκες να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο νωρίτερα μέσα στη διάρκεια του παιχνιδιού, καθώς οι τηλεθεατές και οι tweeters κουράζονται ή ενδιαφέρονται λιγότερο όσο αυτό πλησιάζει προς το τέλος. Το hashtag που συγκέντρωσε τις περισσότερες αρνητικές αναφορές ήταν το #CrashTheSuperBowl των Doritos, σε ποσοστό της τάξης του 69%.