To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Έπεσε η αυλαία για το φετινό Inbound 2014

Έπεσε η αυλαία για το φετινό Inbound 2014
Έπεσε η αυλαία για το φετινό Inbound 2014

Η τελευταία ημέρα του συνεδρίου Inbound 2014 ήταν αφιερωμένη, μεταξύ άλλων, και στην αποτελεσματικότητα της χρήσης μιας πλατφόρμας Marketing Automation, όπως αυτή της HubSpot, ή αλλιώς στο Return On Investment, που αδιαμφισβήτητα είναι ένα θέμα που αφορά όλους.

Φαίνεται, λοιπόν, ότι και σε αυτόν τον τομέα τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, καθώς ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεται κάθε επιχείρηση όταν ξεκινά να ενσωματώνει πρακτικές Inbound Marketing στον τρόπο που επικοινωνεί με τους πελάτες της, μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών στα web properties της από 2x έως 4x φορές και τον αριθμό των επώνυμων υποψήφιων πελατών που έχουν κάνει κάποια εγγραφή, από 3x έως 24x φορές.

Στη συνέχεια, σημαντική είναι και η αύξηση που παρατηρείται στην επιτυχημένη μετατροπή των υποψήφιων πελατών (Leads) σε πραγματικούς πελάτες, καθώς το 71% των πελατών βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται μέσα στους πρώτους 7 μήνες. Μπορείτε να μελετήσετε την πλήρη έρευνα που έχει δημοσιευτεί στη διεύθυνση http://www.hubspot.com/ROI

Τέλος, από τους πιο δημοφιλείς ομιλητές στο συγκεκριμένο τομέα αποδείχτηκε ο Paul Roetzer, ιδρυτής του PR 20/20 και στενός συνεργάτης της HubSpot, με αρκετές από τις παρουσιάσεις του να επαναλαμβάνονται λόγω της προσέλευσης του κοινού. O Paul Roetzer δημοσίευσε πρόσφατα το νέο του βιβλίο για το Marketing Performance, όπου μελετά σε βάθος την επίδραση που έχουν τα δεδομένα και η τεχνολογία στον καθορισμό marketing στρατηγικών, ενώ μοιράστηκε με τους συνέδρους το όχι και τόσο μακρινό όραμά του, για συστήματα που -λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους, τα budgets και τα time plans της εκάστοτε καμπάνιας- θα μπορούν να προτείνουν τις καλύτερες τακτικές για την υλοποίησή τους, βασισμένες στα δεδομένα και την αποτελεσματικότητα των προηγούμενων που υλοποιήθηκαν.

Επίσης, σε λίγες μέρες επιστρέφουν και οι απεσταλμένοι της WEDIA Digital Agency, οι οποίοι μέσω της συνεργασίας τους με τη HubSpot, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το Inbound 2014 και να συνομιλήσουν με ενδιαφέρουσες προσωπικότητες του χώρου. Σύντομα, θα μας δοθεί η ευκαιρία να συζητήσουμε μαζί τους πιο αναλυτικά τις νέες και πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις από το χώρο του Online Marketing, ώστε να πάρουμε μια γεύση από το φετινό Inbound.