To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Έρχεται το Interactive Marketing Conference

Έρχεται το Interactive Marketing Conference
Έρχεται το Interactive Marketing Conference

Το φετινό συνέδριο θα έχει επετειακό χαρακτήρα, καθώς γιορτάζει τα 10 χρόνια του φορέα στην Ελλάδα. Το συνέδριο \"Vision 20/20 | Digital communication into the next decade\", όπως και τα προηγούμενα του ΙΑΒ, βασίζεται στην ακριβή, τεκμηριωμένη και οραματική προσέγγιση των θεμάτων του Digital Marketing από τους ειδικούς του χώρου.

Το IAB Hellas κοιτά μπροστά και διερευνά την ερχόμενη δεκαετία του Digital Marketing, θέτοντας μια σειρά ερωτημάτων, σχετικά με την ανάπτυξη του οικοσυστήματος της ψηφιακής διαφήμισης μέσα στα επόμενα χρόνια, τις καινοτομίες που αναμένονται και πώς αυτές θα επηρεάσουν το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς και τους καθοριστικούς παράγοντες επιτυχίας του brand και της επιχείρησης σε αυτό το δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον.

Στο φετινό συνέδριο θα συμμετάσχουν μεταξύ άλλων, οι κ.κ. Ruud Wanck, Head Of Interaction EMEA, GroupM/WPP, Tom Bowman, VP Global Ad Strategy & Operations, BBC, Michael Read, SVP & Man. Dir., comScore Europe, Luc Tran-Thang, VP & Head of Digital Advertising Business worldwide, Orange Advertising, Justin Dewhirst, Area Executive Producer, Central & Eastern Europe and Middle East & Africa, MSN και James Tipple, Vice President Marketing, Yahoo! EMEA, οι οποίοι θα δώσουν το δικό τους στρατηγικό όραμα για το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, του content monetization, της καταναλωτικής συμπεριφοράς και των μετρήσεων και του mobile advertising.