To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

EyeΒρες από την Ogilvy για το WHAT’S UP

EyeΒρες από την Ogilvy για το WHAT’S UP
EyeΒρες από την Ogilvy για το WHAT’S UP

Συγκεκριμένα, οι παίκτες καλούνται μέσω του EyeΒρες να βρουν συγκεκριμένα αντικείμενα μέσα σε μια οθόνη, σε περιορισμένο χρόνο, για να αυξήσουν τις συμμετοχές τους στην κλήρωση για smartphones και προϊοντικά δώρα.

Προκειμένου να τα καταφέρουν μπορούν να ζητήσουν βοήθεια μέσω Facebook από τους φίλους τους, οι οποίοι συνδέονται \"ζωντανά\" στο παιχνίδι και βοηθούν τον φίλο τους να πετύχει καλύτερο σκορ!
 
Έτσι, για ακόμα μία φορά, το WHAT’S UP σχεδιάζει μία επικοινωνία που υποστηρίζει στην πράξη το positioning «Μαζί είμαστε πιο δυνατοί».
 
Το online κοινό ανταποκρίθηκε αμέσως και περισσότεροι από 13.000 unique χρήστες έπαιξαν τις 10 πρώτες μέρες, με μέσο όρο παραμονής στο παιχνίδι πάνω από 14 λεπτά.